افشای طراحی نسل جدید محصولات سرفیس مایکروسافت

به گزارش آسمان فارس، به لطف انتشار تصاویر و اطلاعات از جانب ایوان بلس که یکی از مشهورترین افشاگران حوزه تکنولوژی محسوب می گردد، حالا با خیال راحت می توانیم به طراحی نسل جدید محصولات سرفیس مایکروسافت بپردازیم. بلس ساعاتی قبل تعداد زیادی از این تصاویر را در اکانت توییتر خود منتشر کرد و به گفته او، این تصاویر طراحی سرفیس پرو 7، سری سوم لپتاپ سرفیس (13 اینچ و 15 اینچ) و یک سرفیس مجهز به تراشه معماری ARM را نشان می دهد.

افشای طراحی نسل جدید محصولات سرفیس مایکروسافت

از آنجایی ایوان بلس در این زمینه سابقه خیلی خوبی دارد، در خصوص صحت و سقم این تصاویر لازم نیست چندان شک و تردید داشته باشیم. او در پایان یک توییت دیگر هم منتشر کرد که البته حاوی تصویر نیست ولی طبق محتوای آن، در این مراسم از یک سرفیس دو نمایشگره هم رونمایی می گردد.

در رابطه به سرفیس پرو 7 گفته می گردد که بالاخره از پورت USB-C بهره می برد و باید انتظار بهره گیری آن از نسل دهم پردازنده اینتل را داشته باشیم. سرفیس مبتنی بر تراشه معماری ARM هم ظاهرا نسبت به مدل پرو باریک تر است و با توجه به حاشیه های کم نمایشگر آن، به نظر می رسد به عنوان رقیب مستقیم آیپد پرو مطرح می گردد.

نسل سوم لپ تاپ سرفیس هم در دو مدل 13 و 15 اینچی عرضه می گردد و به غیر از پورت های USB-C و سخت افزار AMD در خصوص آن اطلاعات چندان بیشتری نداریم. در هر صورت، فردا مایکروسافت با برگزاری یک مراسم از این محصولات رونمایی می نماید و البته بی صبرانه منتظر معرفی سرفیس دو نمایشگره هستیم تا ببینیم مایکروسافت برای طراحی و ساخت آن چه رویکردی اتخاذ نموده است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 482

به "افشای طراحی نسل جدید محصولات سرفیس مایکروسافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای طراحی نسل جدید محصولات سرفیس مایکروسافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید