طراحی لوگو: لوگوی اپل در آیپد پرو 2022 شاید یک قابلیت مخفی داشته باشد

به گزارش آسمان فارس، به صراحت می توان گفت که تبلت های آیپد پرو اپل در نوع خود قدرتمندترین تبلت های موجود در بازار حال حاضر هستند که از تراشه فوق العاده M1 اپل و حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم بهره می برند. در حالی که این تبلت ها با ویژگی های مختلفی برای فروش در بازار قرار می گیرند و بر این اساس قیمت گذاری می شوند، اپل همواره در پی راه هایی برای بهبود آن ها است تا در درجه اول به مردم در انتخاب گزینه متناسب با نیازشان یاری کند. یکی از شایعه های داغ نسل بعدی آیپد پرو که در سال 2021 منتشر شد، این بود که آیپد پرو نو از شارژ MagSafe پشتیبانی می نماید. در حال حاضر، همه مدل های آیپد فروخته شده اپل به وسیله کابل لایتنینگ سیمی یا کابل USB-C شارژ می شوند، بعلاوه باید خاطر نشان کنیم که مدل های آیپد مینی، ایر و پرو همگی برای پشتیبانی از استاندارد نوتر ارتقا یافته اند.

طراحی لوگو: لوگوی اپل در آیپد پرو 2022 شاید یک قابلیت مخفی داشته باشد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

پشتیبانی MagSafe در هر دو آیفون 12 و آیفون 13 مستلزم آن است که قسمت پشتی هر گوشی هوشمند دارای یک پنل شیشه ای باشد (به جای آلومینیوم، همانطور که در بسیاری از نسل های قبلی این گوشی هوشمند دیده شده است.) شایعه شده بود که اپل پنل های پشتی تمام شیشه ای را در نسل بعدی آیپد پرو به همراه قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم MagSafe تعبیه نموده است. این اولین باری است که آیپد پرو از قابلیت شارژ بی سیم رسمی پشتیبانی می نماید. در حالی که MagSafe در آیپد ممکن است به مقدار آیفون ابزار جایگزین زیادی نداشته باشد، (مثلا پایه های شارژ بی سیم و پایه های نگه دارنده گوشی در ماشین را در نظر بگیرید که برای آیپد وجود ندارد) اما اینکه بتوانید به سرعت MagSafe را به پشت آیپد پروی خود وصل کنید قطعاً مورد پسند بسیاری از کاربران غول فناوری آمریکایی خواهد بود.

لوگوی اپل می تواند به عنوان یک پورت MagSafe عمل کند

طبق گزارش های این هفته منابع معتبر، به نظر می رسد اپل ایده قاب پشتی شیشه ای برای نسل بعدی آیپد پرو را کنار گذاشته است. دلایل این اقدام اپل تا حدودی قابل پیش بینی است زیرا بدیهی است که قاب پشتی شیشه ای راحت تر آسیب می بیند و در نتیجه شنمایندگی دستگاه را افزایش می دهد. بعلاوه می توان تصور کرد که قاب پشتی شیشه ای آیپد پرو احتمالا بر وزن آن تأثیر منفی می گذارد. به طور کلی احتمال می رود که این طرح خیلی جالب توجه کاربران اپل قرار نگیرد. البته شاید این شرکت راهی برای این موضوع پیدا کند، برای مثال شیشه مات پشتی آیفون 13 های پرو و پرو مکس هم برای استفاده در قاب پشتی آیپد پروها ممکن است ایده بسیار خوبی باشد.

طبق گزارش وب سایت 9to5Mac، اپل در حال آزمایش نمونه اولیه مدل های آیپد پرو است که لوگوی آلومینیومی فعلی را با لوگوی شیشه ای عوض می نماید. بسته به مقدار سیم پیچ های شارژ بی سیمی که به وسیله اپل استفاده می گردد، این اقدام باید به عملکرد شارژ بی سیم اجازه دهد که بدون مانع کار کند. بعلاوه گفته می گردد که نمونه های اولیه آهنرباهای قوی تری دارند که به جلوگیری از افتادن آن ها یاری می نمایند و بعلاوه ممکن است از سرعت شارژ بی سیم سریع تری نسبت به آیفون پشتیبانی نمایند. این اقدام اپل خبر بسیار خوبی است، زیرا مدل های آیپد پرو از باتری های بسیار بزرگ تری استفاده می نمایند و بعلاوه شارژ بی سیم آن ها بسیار طول می کشد.

علاوه بر این موضوع به تازگی رندر های نوی از نسل نو تبلت های اپل منتشر شده که اطلاعات خوبی درباره طراحی و جزئیات آن به ما می دهد. بر اساس این تصاویر منتشر شده، آیپد پرو 2022 از هر 4 طرف نمایشگر حاشیه های کمتری خواهد داشت. از آنجایی که این حاشیه ها بسیار کوچک شده اند، اپل از یک بریدگی در بالای تبلت برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده می نماید. غول کوپرتینویی از رویکرد مشابه ای در مک بوک پرو M1 و M1 مکس استفاده خواهد نمود؛ یعنی حاشیه های نمایشگر را باریک و در عین حال از بریدگی نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی بهره می برد.

گفته می گردد که آیپد پروی نو مجهز به صفحه نمایش اولد دو لایه است که روشنایی و مقاومت فوق العاده ای دارد. بعلاوه قلب تپنده این تبلت ها را احتمالا پردازنده M2 تشکیل می دهد. در نهایت باید گفت که انتظار می رود که اپل سری به روز شده آیپد پرو را در نیمه اول سال 2022 روانه بازار کند.

منبع: Slashgear

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1892

به "طراحی لوگو: لوگوی اپل در آیپد پرو 2022 شاید یک قابلیت مخفی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: لوگوی اپل در آیپد پرو 2022 شاید یک قابلیت مخفی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید