مدل جهانی ردمی نوت 11 نمایشگر 90 هرتز AMOLED و بلندگوی استریو خواهد داشت

به گزارش آسمان فارس، ردمی قصد دارد به زودی از گوشی های سری ردمی نوت 11 برای بازارهای جهانی رونمایی کند اما گویا مشخصات این گوشی ها با مدل های عرضه شده در چین متفاوت خواهد بود.

مدل جهانی ردمی نوت 11 نمایشگر 90 هرتز AMOLED و بلندگوی استریو خواهد داشت

ردمی که در حال حاضر به عنوان محبوب ترین و معروف ترین زیرمجموعه های شرکت شیائومی مشغول به فعالیت است توانسته با تولید و عرضه گوشی های باکیفیت، قدرتمند و ارزان قیمت توجه کاربران را به خود جلب کند. از معروف ترین برندهای این شرکت سری ردمی نوت هستند که پیش تر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ردمی توانست حدود 240 میلیون از آن ها را در سراسر جهان به فروش برساند که آمار بسیار خوبی به شمار میرود.

محبوبیت سری ردمی نوت اما شرکت چینی را بر آن داشت تا جدیدترین سری از گوشی های این خانواده یعنی ردمی نوت 11 را هم برای بازارهای جهانی عرضه کند. البته پیش از این هم می دانستیم این اتفاق رخ می دهد اما فقط از زمان دقیق آن و همچنین مشخصات گوشی های مخصوص این بازارها بی خبر بودیم که خوشبختانه طی این روزها تعداد خبرهای پیرامون این موضوع روز به روز بیشتر و بیشتر می شود.

طبق جدیدترین خبرهای منتشر شده، 26 ژانویه یعنی فردا، روزی است که ردمی می خواهد از گوشی های سری ردمی نوت 11 برای بازارهای جهانی رونمایی کند. پیش از این هم این خبر رسما از طریق خود ردمی تایید شده بود بنابراین از این بابت مطمئن هستیم. اما اوایل امروز بود که باز هم خبری رسمی از طریق شعبه نپال شیائومی در توییتر منتشر شد که نشان می دهد ردمی نوت 11 برخلاف مدل عرضه شده در چین، در بازار جهانی با نمایشگر +FHD با پنلی از جنس AMOLED و رفرش ریت 90 هرتز در دسترس قرار می گیرد.

روی مرکز این نمایشگر هم حفره ای برای تعبیه دوربین سلفی در نظر گرفته شده است که مشابه مدل چینی است. همچنین این گوشی از بلندگوی استریو هم بهره خواهد برد که وجود چنین قابلیتی آن هم در یک گوشی اقتصادی به ارزش خرید آن اضافه می کند. طبق خبر منتشر شده، دو روز دیگر باید شاهد رونمایی از این گوشی در نپال باشیم اما به صورت کلی فرایند عرضه این گوشی ها برای بازار جهانی از فردا آغاز می شود.

از آنجایی که نمایشگر ردمی نوت 11 از LCD به LED تغییر پیدا کرد، انتظار می رود که به موجب این تغییر، یک سری از بخش های دیگر هم با مدل عرضه شده در چین متفاوت باشند. برای مثال ظرفیت باتری، سرعت شارژر، محل تعبیه حسگر اثرانگشت و… که البته از این بابت مطمئن نیستیم اما احتمالش زیاد است که چنین اتفاقی رخ دهد. گوشی های این مدل فعلا طبق اطلاعاتی که داریم برای بازار جهانی شامل نوت 11 پرو، نوت 11S و مدل استاندارد می شوند و خبری از مدل پرو پلاس با آن شارژر 120 واتی نیست.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1917

به "مدل جهانی ردمی نوت 11 نمایشگر 90 هرتز AMOLED و بلندگوی استریو خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل جهانی ردمی نوت 11 نمایشگر 90 هرتز AMOLED و بلندگوی استریو خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید