تور ارزان فرانسه: افزایش چشمگیر خشونت های خانگی در فرانسه

به گزارش آسمان فارس، وزیر کشور فرانسه از افزایش چشمگیر خشونت های خانگی در کشورش در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن اطلاع داد که بیشتر قربانیان این خشونت ها زنان بوده اند.

تور ارزان فرانسه: افزایش چشمگیر خشونت های خانگی در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه دی سایت آلمان، آمارهای رسمی منتشر شده حاکی از آن است که در فرانسه اندازه خشونت های خانگی در سال گذشته بیشتر از سال قبل از آن بوده است.

وزارت کشور فرانسه اطلاع داد که موارد خشونت خانگی ثبت شده در نهادهای رسمی در سال گذشته نسبت به سال قبل از آم حدود 10 درصد افزایش پیدا نموده است.

بر این اساس سال گذشته 159400 مورد خشونت خانگی بین شرکا وجود داشته که 139200 نفر از قربانیان آن زنان بودند. در بیشتر موارد ثبت شده خشونت های خانگی از نوع فیزیکی بوده و بعضا آسیب های آن به حدی بالا بوده که فرد قربانی دیگر قادر به کار کردن نبوده است.

بر اساس اطلاعات وزارت کشور فرانسه 125 نفر در سال 2020 در خشونت های بین زوجین جان خود را از دست دادند که 102 نفر از آن ها زنان بودند.

فرانسه در سال 2020 دو بار برای مهار کرونا قرنطینه سراسری در کشور اعمال کرد. البته وزیر کشور آلمان درباره اینکه آیا این شرایط قرنطینه ای عامل افزایش خشونت های خانگی در کشورش بوده است چیزی نگفت.

در اواخر هفته گذشته اعتراضات گسترده ای علیه خشونت علیه زنان در پاریس و دیگر شهرهای این کشور برگزار گردید.

در فرانسه هم مشابه دیگر کشورهای اروپایی اخیرا فرایند ابتلا به کرونا در بین شهفرایندان افزایش چشمگیری داشته است.

گابریل اتال، سخنگوی دولت فرانسه روز یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: موج پنجم کرونا به شکل برق آسایی شروع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1860

به "تور ارزان فرانسه: افزایش چشمگیر خشونت های خانگی در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: افزایش چشمگیر خشونت های خانگی در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید