افتتاح کلینیک پرستاری آموزش و پیگیری بیمار در قزوین

به گزارش آسمان فارس، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین از شروع به کار رسمی کلینیک پرستاری آموزش و پیگیری بیمار در مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی قزوین اطلاع داد.

افتتاح کلینیک پرستاری آموزش و پیگیری بیمار در قزوین

فرزاد رجبی یکتا مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین از شروع به کار رسمی کلینیک پرستاری آموزش و پیگیری بیمار در مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی قزوین اطلاع داد و گفت: دریافت خدمات از این کلینیک ها رایگان است.

وی، هدف از راه اندازی کلینیک های پرستاری آموزش و پیگیری بیمار را ارتقای سطح سلامت بیماران از طریق توانمندسازی و مراقبت از آن ها اعلام و توضیح داد: مددجویان نیازمند آموزش های خود مراقبتی می توانند با حضور در این مراکز درمانگاهی، از خدمات آموزشی پرستاران توانمند بهره مند شوند.

رجبی یکتا ضمن قدردانی از مسوولان مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی قزوین، یادآور شد: برای دریافت خدمات همه جانبه و پیشگیری از عوارض بیماری ها و بستری مجدد، ارتقای سطح سواد سلامت و پیگیری بیماران پس از ترخیص، اداره پرستاری دانشگاه به صورت جدی در پی افتتاح این کلینیک ها در تمامی مراکز درمانی تابعه این دانشگاه است.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین اضافه نمود: براساس برنامه ریزی های انجام شده تا سرانجام امسال و در 60 درصد مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان های دانشگاهی (ولایت، قدس، بوعلی، کوثر، شفا، رحیمیان) و بعلاوه بیمارستان های تامین اجتماعی و خصوصی، این کلینیک ها راه اندازی می گردد.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2087

به "افتتاح کلینیک پرستاری آموزش و پیگیری بیمار در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح کلینیک پرستاری آموزش و پیگیری بیمار در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید