اعلام آمار ثبت نام دوره مهندسی کارشناسی حرفه ای علمی کاربردی

به گزارش آسمان فارس، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 5 هزار داوطلب در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی اطلاع داد و گفت: این مهلت تا دهم این ماه ادامه دارد.

اعلام آمار ثبت نام دوره مهندسی کارشناسی حرفه ای علمی کاربردی

دکتر حسین توکلی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت نام دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی از سوم شهریور شروع شده است و این مهلت تا دهم این ماه ادامه دارد.

وی تاکید نمود: علاقه مندان برای آشنایی بیشتر و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته های تحصیلی دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی می توانند به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir مراجعه نمایند.

توکلی با بیان اینکه تا کنون بیش از 5 هزار داوطلب در دوره های فوق ثبت نام کردند، گفت: متقاضیان هنگام ثبت نام، به اشتغال پذیری، تنوع رشته و سطح بندی مراکز این دانشگاه توجه نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید نمود: همچنین ثبت نام از داوطلبان دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه 98 کماکان به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 375

به "اعلام آمار ثبت نام دوره مهندسی کارشناسی حرفه ای علمی کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمار ثبت نام دوره مهندسی کارشناسی حرفه ای علمی کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید