اعتبار دفترچه بیمه سلامت 14 میلیون بیمه شده تا خاتمه آذرماه تمدید شد

به گزارش آسمان فارس، تهران (پانا) - معاون اداره کل سامانه ها و روش های الکترونیکی سازمان بیمه سلامت، گفت تمدید اعتبار دفترچه بیمه سلامت برای حدود 14 میلیون نفر از بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و صندوق روستائیان تا خاتمه آذرماه صورت گرفته است و این افراد نیازی به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید دفترچه (اعتبار بیمه ای) خود ندارند.

اعتبار دفترچه بیمه سلامت 14 میلیون بیمه شده تا خاتمه آذرماه تمدید شد

حمید متینی برومند درباره تمدید اعتبار بیمه ای (دفترچه) بیمه شدگان در دو صندوق سلامت همگانی و روستائیان و عشایر، گفت: سازمان بیمه سلامت در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و برای پیشگیری از ایجاد ازدحام در دفاتر پیشخوان و بدلیل شرایط خاص ناشی از همه گیری ویروس کرونا و توسعه این بیماری، در چند نوبت اقدام به تمدید سیستمی دفترچه های بیمه سلامت کرد که این اقدام در هفته گذشته هم انجام شد.

وی اظهار کرد: در سرانجام شهریور ماه اعتبار بیمه ای (دفترچه) حدود 14 میلیون نفر از بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و صندوق روستائیان و عشایر به اتمام می رسید که با تصمیم مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت، بیمه نامه این افراد تمدید شد تا نیازی به مراجعه به دفاتر پیشخوان نداشته باشند.

معاون اداره کل سامانه ها و روش های الکترونیکی سازمان بیمه سلامت، اعلام کرد: این افراد در صورت مراجعه به مراکز درمانی و پس از استعلام برای شرایط بیمه ای، مسئله ای نداشته و تاریخ اعتبار بیمه ای این افراد تا سرانجام آذرماه 1400 خواهد بود.

بنابراعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، وی یادآور شد: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت با شماره گیری #1666* (ستاره 1666 مربع) و استفاده از سرویس استحقاق سنجی مبتنی بر پایگاه اطلاعات برخط بیمه شدگان درمان کشور، از آخرین شرایط بیمه ای خود آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1752

به "اعتبار دفترچه بیمه سلامت 14 میلیون بیمه شده تا خاتمه آذرماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار دفترچه بیمه سلامت 14 میلیون بیمه شده تا خاتمه آذرماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید