فراخوان چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران به زودی اعلام می گردد

به گزارش آسمان فارس، تهران (پانا) - دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره آثاری که قرارست در این دوره مورد داوری قرار بگیرند، توضیحاتی را ارایه داد.

فراخوان چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران به زودی اعلام می گردد

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی منتقدان، جعفر گودرزی دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران از اعلام فراخوان این دوره در آینده ای نزدیک اطلاع داد و مهمترین شاخصه داوری این دوره را اعلام نمود.

وی درباره آثاری که قرار است در دوره چهاردهم مورد داوری قرار بگیرند، بیان نمود: سال 99 جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در حالی به علت شیوع ویروس کرونا برگزار نشد که قرارمان این بود که اکران سالانه سینما را در داوری مان مدنظر قرار دهیم و از داوری فیلم های جشنواره فیلم فجر فاصله بگیریم اما به علت شیوع کرونا و تعطیلی اکران و سینماها این مهم نمی توانست همه جانبه صورت بگیرد.

او اطلاع داد: لذا در این دوره قرار است فیلم های حاضر در سی و هشتمین و سی و نهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر که سال 98 و 99 برگزار گردیدند و بعلاوه آثار ایرانی حاضر در سی و هفتمین و سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که در سال های 98 و 1400 برگزار گردید، داوری شوند.

به گفته وی، از دوره بعدی جشن، معیار داوری، یکسال اکران سینمای ایران خواهد بود.

دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در سرانجام اعلام کرد: اعضای انجمن منتقدان داوری آثار این دوره را برعهده دارند و پس از جمع بندی آرا نتایج اعلام خواهد شد.

این دوره از جشن با تحولاتی در ساختار و در راستا پویاتر شدن و تاثیرگذارتر شدن بر جریان سینمایی کشور برگزار می گردد. جدیدترین خبرها و بعلاوه فراخوان چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

دوره سیزدهم این جشن بهمن ماه سال 98 برگزار گردید و وقفه بین دو دوره نیز به علت شیوع بیماری کرونا و منع و محدودیت برپایی بسیاری از رویدادها بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1845

به "فراخوان چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران به زودی اعلام می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فراخوان چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران به زودی اعلام می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران به زودی اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید