استفاده پلیس فتا از نرم افزارسها برای آموزش های آنلاین وآگاه سازی

به گزارش آسمان فارس، رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت:پلیس فتا از ظرفیت نرم افزار سها برای آموزش های آنلاین و مطلع سازی عمومی در راستای پیشگیری از جرایم در حوزه سایبر استفاده خواهد نمود.

استفاده پلیس فتا از نرم افزارسها برای آموزش های آنلاین وآگاه سازی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار از،محسن محمودی رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت: پلیس فتا به جهت شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، بستری را برای آموزش های آنلاین و مطلع سازی عمومی پیگیر بود تا بتواند مسائل پیشگیری از جرایم در حوزه سایبر را به اطلاع مردم برساند.

او اضافه کرد: طی جلسات اجرا شده این سامانه به ما معرفی گردید و با آنالیز های انجام گرفته معین شد که این سامانه هوشمند می تواند از لحاظ حوزه های امنیتی، استفاده کاربران و برقراری ارتباط در چرخه وقوع پیشگیری از جرایم نقش مؤثری را ایفا نماید.

اوگفت: در این راستا برنامه های خوبی برای سازمان و نهاد ها به عمل خواهد آمد و بهتر است که اولین گام از خود نهاد ها و سازمان های شهرستان اسکو شروع گردد.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی با اشاره بر نحوه برخورد با تهدیدات و آسیب های فضای مجازی شرح داد: می توان از این سامانه بهتر استفاده نموده و پلیس نیز برای آموزش همگانی خود از این سامانه نیز استفاده خواهد نمود.

محسن محمودی اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا برگزاری کلاس های آموزشی را ناممکن ساخته است و به وسیله این سامانه و با هماهنگی های اجرا شده، آموزش ها ارائه خواهد شد.

او در خاتمه گفت: شاید بعضی بر این گمان باشند که آموزش های مجازی، هنوز در کشور ما فرهنگ سازی نشده در حالی که چنین نیست و پلیس هم از این بهره مند خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1249

به "استفاده پلیس فتا از نرم افزارسها برای آموزش های آنلاین وآگاه سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده پلیس فتا از نرم افزارسها برای آموزش های آنلاین وآگاه سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید