ماهی و برکه را به جشنواره های خارجی می دهم، صلاح نیست درحال حاضر در ایران اکران گردد

به گزارش آسمان فارس، تهیه کننده فیلم سینمایی ماهی و برکه گفت: ما برای ساخت فیلم ماهی و برکه هزینه نموده ایم بنابراین ارزش ندارد آن را در این شرایط کنونی نمایش دهیم.

ماهی و برکه را به جشنواره های خارجی می دهم، صلاح نیست درحال حاضر در ایران اکران گردد

هادی انبارداردر مصاحبه با خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران درباره شرایط فیلم سینمایی ماهی و برکه اعلام کرد: به تازگی مراحل فنی اش را پشت سر گذاشته ایم و الان هم آماده اکران است اما نه برای داخل کشور. بلکه هدفمان این است که آن را به سمت اکران خارجی و جشنواره های بین المللی ببریم.

وی اضافه کرد: نسخه ای از فیلم را به صورت زیرنویس انگلیسی تدوین نموده ایم و آن را به فستیوال های خارجی خواهیم فرستاد.

انباردار درباره تمایل خود برای نمایش آن در سینماهای کشور گفت: در این اوضاع کرونا و تعلیق اکران داخل کشور، اصلاً صلاح نیست به فکر پخش آن در پلتفرم های اینترنتی و همچنین روی پرده سینما باشیم.

این تهیه نماینده تأکید داشت: ما برای ساخت فیلم ماهی و برکه هزینه نموده ایم بنابراین ارزش ندارد آن را در این شرایط کنونی نمایش دهیم. خصوصا اینکه مثلا فیلم کمدی هم نیست که صرفا دغدغه فروش آن را به هر شکلی داشته باشیم.

لازم به ذکر است؛ ماهی و برکه را علی براتی کارگردانی نموده و در خلاصه داستان آن آمده است: فیلم به زندگی مخترع (علی یزدانی) در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی او می پردازد. این مخترع در جهت ساخت اختراعش دچار چالش هایی می گردد که برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را ایجاد می نماید.

سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی در این فیلم نقش آفرینی می نمایند.

انتهای پیغام /4143/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1209

به "ماهی و برکه را به جشنواره های خارجی می دهم، صلاح نیست درحال حاضر در ایران اکران گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهی و برکه را به جشنواره های خارجی می دهم، صلاح نیست درحال حاضر در ایران اکران گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید