احساس ترامپ نسبت به سیاه پوستان بر اساس سندی تازه

به گزارش آسمان فارس، ایسنا نوشت: بر اساس کتاب تازه باب وودوارد، روزنامه نگار برنده جایزه پولیتزر، ترامپ گفته اصلاً برای کوشش در راستای داشتن درک بهتری از دردی که آمریکایی های سیاه پوست حس می نمایند، احساس مسئولیت نمی کند.

احساس ترامپ نسبت به سیاه پوستان بر اساس سندی تازه

به گزارش هیل، این اظهارات در مصاحبه ای که ترامپ در 19 ژوئن (30 خرداد)، درست چند هفته بعد از کشته شدن جورج فلوید به دست پلیس مینیاپولیس، با وودوارد داشته مطرح شده است.

در مقطعی این روزنامه نگار- بعد از اشاره به تعدادی از تشابهاتی که او و ترامپ در اشتراک دارند- مانند نژاد و سن، به رئیس جمهور پیشنهاد می نماید که آن ها وظیفه دارند کوشش نمایند تا درک بهتری از عصبانیت و دردی که آمریکایی های سیاه پوست حس می نمایند، داشته باشند.

ظاهراً ترامپ در پاسخ می گوید: نه... مثل اینکه تو نوشیدنی کول اید رو سر کشیدی! ببین چی داری میگی. نه، من اصلاً چنین احساسی ندارم.

وودوارد در مورد این موضوع ترامپ را بیشتر تحت فشار می گذارد، اما ترامپ در پاسخ، به این ارجاع می دهد که اقتصاد تحت دولت او به خوبی برای آمریکایی های سیاه پوست مدیریت شده است. او ظاهراً همچنین مجدداً این ادعا را تکرار نموده، که بیش از هر رئیس جمهور دیگری در تاریخ آمریکا، برای سیاه پوستان کار انجام داده است.

وودوارد در مکالمه خود با ترامپ، به مثال های دیگری نیز اشاره می نماید که در آن ها ترامپ خشم خود نسبت به دموکرات های رنگین پوست را ابراز می نماید. هنگامی که ترامپ در گفت وگوی اواخر ماه ژوئیه با وودوارد، در حال تحلیل پوشش تازه ترین سخنرانی شرایط کشور آمریکا بوده، به عکس های آرام یا بی تفاوتی از چهره های سناتور کامالا هریس و الکسندریا اوکازیو کورتز اشاره نموده و می گوید: نفرت! نفرت را ببینید!

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1213

به "احساس ترامپ نسبت به سیاه پوستان بر اساس سندی تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احساس ترامپ نسبت به سیاه پوستان بر اساس سندی تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید