تور اروپا: 8 تور لاکچری اروپا که نباید از دست داد!

به گزارش آسمان فارس، تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای سفر و گردشگری است. تعطیلات طولانی و آب و هوای مناسب از اصلی دلایل جذابیت سفر در نوروز است. در میان تورها و مقصدهای مختلف، بسیاری از افراد تمایل دارند تا با تور اروپا به این قاره زیبا سفر نمایند.

تور اروپا: 8 تور لاکچری اروپا که نباید از دست داد!

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

اما در این میان توریستانی هستند که دوست دارند تور اروپا را در قالب سفری با کیفیت و خاص تجربه نمایند؛ سفری که برترین خدمات را داشته و همه چیز به طور کامل برنامه ریزی شده باشد. این افراد در پی یک تور اروپا لاکچری هستند تا تعطیلاتی خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

در این مقاله 8 تور اروپا لاکچری را برای شما معرفی نموده ایم تا اگر شما نیز دوست دارید با تورهای لاکچری اروپا سفر کنید، بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید.

تور فرانسه

تور فرانسه یکی از برترین تورهای نوروزی اروپا است که هواداران بسیاری نیز دارد. سفر به فرانسه و پاریس، مرکز هیجان انگیزش، اولین انتخاب بیشتر توریستانی است که تور اروپا را برای نوروز 99 انتخاب نموده اند.

فرانسه برترین مقصد توریستی دنیا است که طی چند سال اخیر، بیشترین مقدار توریستان ورودی را به خود اختصاص داده است. فرانسه در سال گذشته بیش از 86 میلیون توریست داشته است در حالیکه جمعیت این کشور تنها در حدود 67 میلیون نفر است!

با شرکت در تور فرانسه و سفر به شهر نور و عشق، می توانید از جاذبه های توریستی مطرحی مانند برج ایفل، موزه لوور، کاخ ورسای، خیابان شانزلیزه و … بازدید کنید. به این موارد فرهنگ غنی فرانسه و غذاهای خوشمزه ای که در رستوران های پاریس سرو می گردد را اضافه کنید تا بخشی از زیبایی های یک تور اروپا لاکچری را مشاهده کنید.

تور سوئیس

اگر در پی یک تور اروپا هستید که هم از طبیعت خارق العاده اش لذت ببرید و هم شهرهای بینهایت زیبایی داشته باشد، بدون شک باید تور سوئیس را انتخاب کنید.

سوئیس هر چند کشور چندان بزرگ و پرجمعیتی نیست، اما با استفاده از ظرفیت های خود توانسته است یکی از برترین مقصدهای توریستی در دنیا را ایجاد کند. بخشی از مجذوب کنندهیت های تور سوئیس به عنوان یک تور اروپا لاکچری، به طبیعت این کشور مربوط است. دشت ها و مراتع سرسبز سوئیس با رودهای خروشان و دریاچه های زیبا از یک سو، و رشته کوه های بلند پوشیده از برف و پیست های اسکی از سویی دیگر باعث شده تا سوئیس به یک گزینه مهم برای تور اروپا تبدیل گردد. به ویژه که طبیعت سوئیس برای ما ایرانی ها یادآور کارتون های خاطره انگیز کودکی مانند هایدی و بچه های آلپ خواهد بود.

اما علاوه بر این زیبایی های خدادادی، شهرهای سوئیس نیز جاذبه های توریستی بی نظیری هستند که شما را حسابی شگفت زده خواهند کرد. زوریخ، ژنو، برن، لوسرن و لوگانو از مهمترین مقصدهای توریستی در تور سوئیس نوروز 99 خواهند بود.

تور ایتالیا

مگر می گردد از توریستی و تور اروپا گفت و نامی از تور ایتالیا نبرد؟ ایتالیا در جنوب قاره اروپا و در حاشیه دریای مدیترانه واقع شده است و با داشتن تاریخ و تمدنی بسیار غنی، یکی از برترین گزینه ها برای تور اروپا در نوروز 99 است.

ایتالیا را می توان مهد تاریخ و تمدن غرب نامید و به همین خاطر، آثار معماری و هنری شگفت انگیزی در گوشه گوشه این کشور پیدا خواهد شد.

رم اصلی ترین مقصد توریستی ایتالیا است که تعدادی از خیره نماینده ترین آثار باستانی دنیا را در خود جای داده است. آمفی تئاتر بزرگ کلوسئوم، فواره تروی، کلیسای سنت پیتر در واتیکان و ده ها بنا و اثر هنری شگفت انگیز دیگر باعث شده است کمتر کسی در سفر به رم تردید داشته باشد.

فرهنگ و سبک زندگی مجذوب کننده ایتالیایی مانند غذاهای خوشمزه را نیز در کنار این جاذبه ها قرار دهید؛ خواهید دید که تور ایتالیا و تور رم گزینه محشری برای تور لاکچری اروپا است.

اما مجذوب کنندهیت های تور ایتالیا تنها به رم محدود نمی گردد. همانگونه که گفتیم هر گوشه از این کشور مملو از آثار حیرت انگیزی است که هر توریستی را برای شرکت در تور ایتالیا مجاب می نماید. شهرهایی مانند فلورانس، ونیز و میلان دیگر مقصدهای مهم توریستی در ایتالیا هستند.

فرهنگ و سبک زندگی مجذوب کننده ایتالیایی مانند غذاهای خوشمزه را نیز در کنار این جاذبه ها قرار دهید؛ خواهید دید که تور ایتالیا و تور رم گزینه محشری برای تور لاکچری اروپا است.

تور اسپانیا

کشورهایی مانند سوئیس هوای به دلیل موقعیت جغرافیایی آب و هوایی نسبتا خنک دارند، اما توریستانی هستند که آب و هوای مدیترانه ای و معتدل تر را می پسندند. اگر شما نیز چنین مقصدی را برای تور اروپا در فکر دارید، تور اسپانیا برترین گزینه برای شماست.

اسپانیا در شبه جزیره ایبری واقع شده است و به دلیل همجواری با اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه، آب و هوای معتدل و گرمتری نسبت به کشورهای اروپای مرکزی دارد. اما این تمام دلیل مجذوب کنندهیت اسپانیا در میان دیگر تورهای اروپا نیست. این کشور با داشتن سواحل و جزیره های آفتابی و بعلاوه جاذبه های توریستی متعدد در شهرهایش، به دومین مقصد پرطرفدار توریستان تبدیل شده است.

با اینکه مادرید مرکز و بزرگترین شهر اسپانیا است، اما این بارسلونا است که به عنوان بزرگترین مقصد توریستی اسپانیا شناخته می گردد. آثار معماری خاص آنتونی گائودی مهمترین جاذبه های توریستی ملموس در تور بارسلونا هستند اما نباید از دیگر جاذبه های این شهر غفلت کرد. شور و هیجان و سرزندگی مردم بارسلونا و فرهنگ اسپانیولی که در رگ های این شهر جریان دارد، بارسلونا را به یکی از برترین مقصدهای تور اروپا بدل نموده است.

تور بلژیک

بلژیک از آن مقصدهای توریستی جمع و جوری است که می تواند هر توریستی را حسابی مجذوب خود کند. این کشور کوچک اما زیبا، در شمال اروپا قرار گرفته است و مقصد خوبی برای تورهای ترکیبی با فرانسه یا دیگر کشورهای همجوارش است.

اصلی ترین مقصد تور بلژیک، ایتخت این کشور یعنی شهر بروکسل است. بروکسل شهری تاریخی است که معماری زیبای آن بر تاریخ و تمدن بلژیک دلالت دارد. وجود بناهای زیبایی مانند ساختمان شهرداری در میدان مرکزی بروکسل، بیانگر همین نکته است.

اما زیبایی های این شهر تنها به بناهای تاریخی محدود نیست. سازه غول آسای اتمیوم که با 102 متر ارتفاع در سال 1958 ساخته شده است، یکی از این موارد است. بعلاوه مقر اتحادیه اروپا و مجلس اروپا نیز در بروکسل قرار گرفته است و می توانید از آنها بازدید کنید.

مقر اتحادیه اروپا و مجلس اروپا نیز در بروکسل قرار گرفته است و می توانید از آنها بازدید کنید.

تور هلند

حال که صحبت از بلژیک شد، بد نیست سری نیز به همسایه غربی آن، یعنی هلند، بزنیم. هلند بدون شک یکی از مجذوب کننده ترین مقصدها برای تور اروپا در نوروز 99 خواهد بود. این کشور سراسر از زیبایی است و شما را شیفته خود خواهد نمود.

مطمئنا اگر از شما درباره ویژگی ها و زیبایی های شاخص هلند سوال نمایند، گل های لاله و آسیاب های بادی اولین پاسخ های شما خواهند بود. پس بدین ترتیب بازدید از باغ های گل لاله هلند و آسیاب های بادی مهمترین فعالیت شما در تور اروپا به مقصد هلند خواهد بود.

آمستردام به عنوان اصلی ترین مقصد تور هلند و مرکز این کشور، به تنهایی می تواند شما را اغنا کند. کانال های آب آمستردام شاید به معروفیت کانال های آب ونیز نباشند اما چیزی از آنها کم ندارند. اما زیبایی کانال های آب آمستردام با وجود ساختمان ها قدیمی این شهر دوچندان می گردد؛ ساختمان های بلند و باریکی که در یک ردیف کنار هم ساخته شده و جلوه ای خیال انگیز به این شهر می دهند؛ به ویژه که در حال خوردن یک وافل خوشمزه هلندی روبروی این ساختمان ها نیز باشید.

تور اتریش

هنگامی که نام موسیقی کلاسیک به میان می آید، اتریش اولین نامی است که به فکر خطور خواهد نمود؛ کشوری که میزبان موسیقیدانان بزرگی مانند موتزارت، بتهوون، اشتراوس، شوبرت و … بوده است. بنابراین دور از انتظار نیست که تور اتریش را در لیست 8 تور اروپا که نباید از دست داد قرار دهیم.

سفر به وین تجربه متفاوتی از تور اروپا را برای شما رقم خواهم زد زیرا شهری مجذوب کننده و بسیار دوست داشتنی است و با داشتن جاذبه های متعدد، یکی از مقصدهای توریستی پرطرفدار تور اروپا است. اما وین علاوه بر موسیقی یک ویژگی دیگر نیز دارد؛ کاخ ها و قصرهای سلطنتی!

اتریش یکی از امپراطوری های قدیمی در اروپا است و به همین خاطر، پادشاهان متعددی برای خود قصرهای زیبایی ساخته اند. کاخ شونبرون، قصر بلودر و قصر هافبورگ از جمله این موارد هستند که بازدید از هر کدام به چندین ساعت زمان خالی احتیاج دارد.

تور مجارستان

آخرین تور اروپا که قصد معرفی داریم، تور مجارستان است. شاید نام مجارستان را کمتر به عنوان یک مقصد توریستی برای تور لاکچری اروپا در نوروز شنیده باشید، اما کافیست یک بار به این کشور سفر کنید تا تمام تصوراتتان از کشور مجارها تغییر کند.

به احتمال فراوان نام بوداپست را شنیده اید، اما باید بدانید مرکز مجارستان در واقع از ترکیب دو شهر به نام های بودا و پِست تشکیل شده است که رود دانوب از میان ها آنها می گذرد. در حاشیه رود دانوب و در منطقه پِست، ساختمان مجلس مجارستان قرار گرفته است. این ساختمان که نماد این کشور و مهمترین جاذبه توریستی آن به شمار می رود، بزرگترین ساختمان مجلس در سرتاسر دنیاست.

اما می دانید یکی از القاب شهر بوداپست چیست؟ بعضی بوداپست را شهر اسپاها می دانند زیرا بیش از 118 چشمه آب گرم طبیعی در این شهر وجود دارد که یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی تور مجارستان به شمار می فرایند. مجموعه گلرت یکی از مشهورترین و محبوب ترین مجموعه های اسپا در بوداپست است.

بدون شک شرکت در تور اروپا و سفر به یکی از کشورهای زیبای قاره اروپا، برترین فعالیتی است که در ایام تعطیلات نوروز در انتظار شماست. زیبایی های بی حد و حصر این قاره و جاذبه های توریستی دنیای، از اصلی ترین دلایل انتخاب تور اروپا است.

اما هر تور اروپایی ارزش پرداخت هزینه های چندین میلیونی و هدر دادن زمان شما را ندارد. برای اینکه تجربه ای خاطره انگیز داشته باشید، باید تورهای لاکچری اروپا را انتخاب کنید. اما هر آژانسی تور لاکچری اروپا برگزار نمی نماید زیرا این کار احتیاج به تخصص، تجربه و تعهد بالای آژانس توریستی دارد.

آژانس توریستی ققنوس از معتبرترین آژانس های توریستی ایران است که بیش از 40 سال در زمینه برگزاری تورهای لاکچری اروپا فعالیت درخشان دارد. ققنوس همیشه با انتخاب برترین و باکیفیت ترین خدمات و برنامه ها، در کوشش است تا تورهای لاکچری اروپا و دیگر قاره های دنیا را برای همسفرانش اجرا کند.

منبع: ققنوس
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1847

به "تور اروپا: 8 تور لاکچری اروپا که نباید از دست داد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور اروپا: 8 تور لاکچری اروپا که نباید از دست داد!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: 8 تور لاکچری اروپا که نباید از دست داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید