500 هزار حساب کاربری متقلب در کال آو دیوتی وارزون بسته شده اند

به گزارش آسمان فارس، پس از بن کردن 30 هزار حساب کاربری مخرب، این هفته استودیو ریون سافتور (Raven Software) اعلام نموده است که از زمان عرضه تا به امروز حدود 500 هزار حساب کاربری متقلب در بازی کال آو دیوتی وارزون بسته شده است.

500 هزار حساب کاربری متقلب در کال آو دیوتی وارزون بسته شده اند

با توجه به آمارهای منتشر شده، می توانیم بگوییم که این رقم چه درصدی از تعداد کل بازیکنان را شامل می گردد. اکتیویژن به تازگی اعلام نموده که تعداد بازیکنان بازی کال آو دیوتی وارزون از مرز 100 میلیون نفر عبور نموده است. در واقع، این نیم میلیون نفری که در بازی تقلب نموده اند، کمتر از یک درصد و فقط چیزی حدود نیم درصد از کل بازیکنان این بازی را شامل می گردد و این درصد بالایی نیست. با این حال، برای افرادی که در بازی تقلب (چیت) می نمایند، قضیه می تواند فرق داشته باشد. کافی است در میان بازیکنان یک دور از بازی فقط یک متقلب وجود داشته باشد تا کل آن مسابقه را برای دیگر بازیکنان نابود کند. به همین خاطر است که چنین درصد کمی هم می تواند برای یک بازی آنلاین تأثیر منفی و مخربی داشته باشد.

نکته جالب اینجاست که پس از اینکه این خبر در صفحه رسمی بازی در توییتر اعلام شد، تعدادی از کاربران اعتراض داشتند و بیان می کردند که حساب کاربری آن ها ناعادلانه بن شده است. بسیاری ادعا می کردند که حساب کاربری آن ها هک شده است و افرادی که آن حساب ها را هک نموده اند، این کار را انجام داده و از اکانت سوءاستفاده نموده اند. هرچند سابقه نشان داده که در این شرایط بسیاری از بسته شدن اکانت ها درست بوده است اما با توجه به زیاد بودن تعداد بن ها، این احتمال وجود دارد که میان 500 هزار حساب کاربری که دسترسی آن ها قطع شده، تعدادی هم به اشتباه حسابشان بسته شده باشد و واقعا دارنده آن اکانت ها تقلبی انجام نداده باشد.

کال آو دیوتی وارزون قرار است برای مدت زیادی در اکوسیستم بازی کال او دیوتی نقش مهمی را برای اکتیویژن ایفا نماید. ما در این سال ها پشتیبانی خوب اکتیویژن را از این بازی مشاهده نموده ایم و حتی آن ها با عرضه نقشه های جدید و متناسب با دیگر قسمت های جدید مجموعه کال آو دیوتی سعی نموده اند وارزون را در کنار قسمت های سالیانه بازی در معرض دید هواداران قرار دهند. به نظر می رسد که آن ها توانسته اند مزد این رویه را هم بگیرند و با ثبت 100 میلیون بازیکن برای این بازی رکورد خوبی را برای خود ثبت نمایند. اکنون وارزون درآمد و سود بسیار خوبی را برای اکتیویژن فراهم نموده است.

در ادامه پشتیبانی و عرضه محتوای جدید برای وارزون، اکتیویژن به تازگی اسکین دو قهرمان فیلم های اکشن دهه 80 را برای وارزون معرفی نموده است. به این ترتیب، هواداران می توانند شاهد حضور رمبو و همچنین جان مک کلین (از مجموعه فیلم های جان سخت) درون بازی کال آو دیوتی وارزون باشند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1659

به "500 هزار حساب کاربری متقلب در کال آو دیوتی وارزون بسته شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 هزار حساب کاربری متقلب در کال آو دیوتی وارزون بسته شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید