5 رشته جدید به رشته های دانشگاه محقق اردبیلی اضافه شد

به گزارش آسمان فارس، خبرنگاران/اردبیل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از موافقت قطعی شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی با ایجاد 5 رشته جدید در دانشگاه محقق اردبیلی اطلاع داد.

5 رشته جدید به رشته های دانشگاه محقق اردبیلی اضافه شد

ترحم مصری در جمع خبرنگاران از موافقت قطعی شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی با ایجاد رشته های جامعه شناسی و مهندسی انرژی در مقطع کارشناسی پیوسته اطلاع داد و گفت: همچنین این شورا در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته نیز با ایجاد رشته نانوفیزیک موافقت نموده است.

وی با بیان اینکه در مقطع دکتری تخصصی نیز با ایجاد رشته های مهندسی عمران گرایش مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی و جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در دانشگاه محقق اردبیلی موافقت شده است، ادامه داد: پذیرش در این رشته ها به صورت روزانه بوده و از مهر ماه سال 1400 شروع خواهد شد.

لازم به ذکر است دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه مشخص استان اردبیل دارای 9 دانشکده، سه مرکز تحقیقات، سه پژوهشکده، 19 هسته پژوهشی بوده و تعداد رشته های مصوب این دانشگاه 281 رشته شامل 62 رشته در مقطع دکتری، 133 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 79 رشته در مقطع کارشناسی و هفت رشته در مقطع کاردانی می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1574

به "5 رشته جدید به رشته های دانشگاه محقق اردبیلی اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 رشته جدید به رشته های دانشگاه محقق اردبیلی اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید