18 استایل مجذوب کننده که آقایان می توانند با تی شرت سفید داشته باشند

به گزارش آسمان فارس، تی شرت سفید ساده بدون توجه به فصل یا استایل شخصی می تواند کارایی بسیار زیادی داشته باشد. از استایل غیررسمی گرفته تا استایل های رسمی و شیک، امکان ترکیب کردن این لباس برای استفاده در هر مراسمی وجود دارد. فرقی نمی کند که جین زاپ دار یا کت و شلوار دو طرف دکمه دار را دوست داشته باشید، در این مطلب شیک ترین روش های ست کردن تی شرت سفید با هر کدام از این لباس ها را شرح داده ایم.

18 استایل مجذوب کننده که آقایان می توانند با تی شرت سفید داشته باشند

1. تی شرت سفید طرح دار و اورکت

ترکیب تی شرت سفید طرح دار و اورکت استایل بدی را ایجاد نمی نماید و برای مواقع بین فصلی عالی است. این ترکیب را با شلوار جین و عینک آفتابی کامل کنید در این صورت استایل زیبایی خواهید داشت که هیچ گاه دمده نمی گردد. رنگ اورکت اهمیتی ندارد؛ به هر حال استایل مجذوب کنندهی خواهید داشت.

2. تی شرت سفید و جلیقه

فرقی نمی نماید که جلیقه انتخابی تان جین، رنگ تیره یا رنگارنگ باشد به هر حال یک روش عالی برای داشتن استایل مجذوب کننده بدون پوشیدن تعداد زیادی لباس است. در پی جلیقه دکمه داری باشید که از پشم یا کشمیر تهیه شده باشد.

3. تی شرت سفید و شلوار جین بگی

با ست کردن تی شرت سفید با یک جفت شلوار جین بگی، استایلی غیررسمی اما شیکی داشته باشید. این ست یک انتخاب عالی برای استایل روزمره است که می توانید آن ها را با یک کت یا اورشرت (بالاپوش) تکمیل کنید.

  • چگونه با تی شرت استایل مجذوب کننده و بی نقصی داشته باشید؟ (10 نکته کلیدی)

4. تی شرت سفید و شلوار جین مشکی

شلوار جین مشکی بر خلاف شلوار جین آبی برای رویدادهای بیشتری مناسب است و با هر لباسی عالی به نظر می رسد. شلوار جین مشکی خود را از بین مدل های اسکینی تا گشاد یا زاپ دار انتخاب نموده و از استایل زیبای ایجاد شده لذت ببرید.

5. تی شرت سفید و شلوار مشکی

برای مراسم هایی که نمی توان از شلوار جین استفاده کرد، تی شرت سفید ساده خود را با شلوار مشکی ست کنید. در این صورت ظاهر غیررسمی تی شرت را با شلوار کلاسیک ترکیب نموده و می توانید سایر اجزای استایل خود را با توجه به مراسم تکمیل کنید. از این استایل می توانید در یک رویداد اسمارت کژوال یا دورهمی با دوستان بهره ببرید.

6. تی شرت سفید و شلوار کارگو یا شش جیب

ترکیب تی شرت سفید و شلوار شش جیب به راحتی اجرا شده و برای همه افراد استایل زیبایی ایجاد می نماید. فرقی نمی نماید که برای شلوار رنگ کلاسیک، نئونی یا رنگ های تیره را انتخاب کنید در هر صورت به راحتی می توانید یک تیپ ساده و زیبا داشته باشید.

7. تی شرت سفید و شلوار جین زاپ دار

تی شرت سفید و شلوار جین زاپ دار در ترکیب با کفش ورزشی سفید یا لوفر عالی به نظر می رسند. این استایل با کت تک یا کت چرم تکمیل می گردد.

8. تی شرت سفید و کت چهار دکمه

ترکیب مدل رسمی با مدل راحت شامل تی شرت سفید و کت چهار دکمه است. تضاد بین این دو استایل مدل شیکی را ایجاد می نماید که می توان آن را در موقعیت های بسیاری به کار گرفت. این مدل ساده در رویدادهای اسمارت کژوال یا موقعیت های کاری غیررسمی بسیار کاربردی هستند. برای ماه های گرم تر سال سعی کنید تناژ روشن تر رنگ کرم را انتخاب کنید.

9. تی شرت سفید و شلوارهای فاق بلند

با ست کردن تی شرت سفید با شلوار فاق بلند پاهای خود را کشیده تر نشان دهید. فضایی که فاق بلند شلوار به وجود می آورد نیم تنه پایین را کشیده تر نشان داده و باعث می گردد فرد خوشتیپ تر به نظر برسد. برای رویدادهای کاری غیررسمی یک شلوار فاق بلند به رنگ تیره را با تی شرت سفید و کت ست کنید.

  • چگونه با پولوشرت یک استایل شیک و مجذوب کننده در هوای گرم داشته باشید؟

10. تی شرت سفید و لایه بندی

لایه های مختلفی را به استایل خود اضافه کنید. یک تی شرت طرح دار را با شلوار جین و کت چرم ترکیب کنید تا استایل کلاسیکی ایجاد گردد. خلاقیت خود را در این قسمت به کار گرفته و ظاهر زیبایی را ایجاد کنید.

11. تی شرت سفید ساده و اورکت

با ترکیب تی شرت و اورکت یک استایل عالی برای آب و هوای میان فصلی ایجاد کنید. در صورتی که می خواهید به محل کار بروید یا احتیاج دارید که چند تکه لباس را با هم ست کنید، رنگ های تیره تر را برای کت مانند سرمه ای، طوسی، سبز یا مشکی را انتخاب کنید. پارچه هایی مانند پشم و کشمیر بدون احتیاج به اضافه کردن لایه دیگر فرد را گرم نگه می دارند.

12. تی شرت سفید و کت و شلوار

اگر پس از یک روز کاری می خواهید از دفتر کاری خود بیرون بروید، پیراهن یقه دار خود را با تی شرت سفید عوض کنید تا استایل غیررسمی ای داشته باشید. این استایل با هر ترکیبی زیبا به نظر می رسد؛ اما توجه داشته باشید که تی شرت حتما باید ساده باشد. دکمه های کت خود را باز گذاشته و برای داشتن استایل اسمارت کژوال مجذوب کننده عینک آفتابی را هم به آن اضافه کنید.

13. تی شرت سفید و کت سفید

با ترکیب کردن تی شرت سفید و کت سفید در رویدادهای مختلف زیادی، ظاهر مجذوب کنندهی خواهید داشت. این ترکیب را با شلوار جین آبی و کفش کتانی سفید ست کنید تا زیبایی استایلتان چند برابر گردد.

14. تی شرت سفید و شلوار جین سفید

با ترکیب کردن یک جفت شلوار جین سفید و تی شرت سفید یک استایل تک رنگ (مونوکروم) مجذوب کننده ایجاد کنید. این ترکیب به سادگی با هرچیزی ست شده و ظاهر مجذوب کنندهی برای مردان در هر سنی به وجود می آورد. برای ارتقای تیپ خود در هوای گرم یک کت و اکسسوری های مخصوص یا در هوای سرد یک اورکت گرم و بوت به استایل خود اضافه کنید. فرقی نمی نماید که چه چیزی را برای پوشیدن انتخاب کنید به هر حال ظاهر زیبایی خواهید داشت.

15. تی شرت سفید و کت و شلوار سفید

رنگ های کمرنگ یک روش عالی برای جلب توجه برای همه فصل ها هستند. بنابراین کت و شلوار سفید را با تی شرت سفید ترکیب کنید. این ترکیب یک فرصت ایدئال برای استفاده از اکسسور ی های رنگی مانند کلاه و جوراب است. این استایل در مراسم های اسمارت کژوال عالی به نظر می رسد؛ اما به سادگی می تواند به استایل رسمی یا غیررسمی تبدیل گردد.

16. تی شرت سفید و گرمکن ورزشی

برای مواقعی که می خواهید راحت باشید یک گرمکن ورزشی شیک به همراه تی شرت سفید را انتخاب کنید. با وجود اینکه این استایل از تکه های ساده ای ایجاد شده است؛ اما ظاهر زیبایی را به وجود می آورد.

17. تی شرت سفید داخل شلوار جین

با قرار دادن تی شرت سفید داخل شلوار جین استایل شیک و مجذوب کنندهی خواهید داشت. این ترکیب کلاسیک با کت چرم، اورکت یا کمربند دارای سگک درشت تکمیل می گردد.

18. تی شرت سفید و کت جین

استایلی کلاسیک تر از ترکیب تی شرت سفید و کت جین وجود ندارد. این ترکیب که هیچ گاه دمده نمی گردد، برای همه مناسب است و می تواند رسمی یا غیررسمی گردد. برای استایل راحت در پی تی شرت سفید طرح دار، شلوارک و کفش ورزشی باشید یا برای داشتن تیپ اسمارت کژوال شلوار کتان سرمه ای را با تی شرت سفید و کفش رسمی ست کنید.

چگونه از تی شرت سفید استفاده کنیم؟

  • در استفاده از تی شرت سفید در استایل خود تردید نداشته باشید. تی شرت سفید فضای بسیار عالی ای را برای تجربه موارد نو ایجاد می نماید.
  • تی شرت سفید را با سایر لباس های سفید بشویید.
  • برای مجذوب کنندهیت استایل لباس های دارای طرح های درشت را با تی شرت سفید ترکیب کنید.
  • با ترکیب کردن تی شرت سفید و سایر رنگ های کمرنگ استایل مجذوب کنندهی داشته باشید. این ترکیب در ماه های گرم مجذوب کننده تر خواهد بود.

برترین مدل تی شرت سفید چیست؟

تی شرت های سفیدی که برای اغلب افراد مناسب هستند یقه های گرد، متناسب و بلند دارند. در پی تی شرت های سفیدی باشید که جنس آن ها سوپیما (ترکیبی از نخ پنبه) باشد که بسیار راحت است یا جنس آن ها از ابریشم باشد که بافت نرمی دارند.

آیا پوشیدن تی شرت سفید ساده مناسب است؟

تی شرت سفید ساده یکی از عناصر کاربردی کمد لباس آقایان است. نه تنها این لباس یک پایه عالی برای استایل غیر رسمی روزمره بلکه یک لایه کاربردی به شمار می رود که با هر مدل کت و شلواری ست می گردد.

کدام شلوارهای جین با تی شرت سفید ست می شوند؟

زیبایی تی شرت سفید در این است که تفریبا با همه چیز از جمله شلوار جین ست می گردد. تی شرت سفید با همه مدل های شلوار جین از شلوارهای کم رنگ تا جین نیلی و مشکی به خوبی ترکیب می گردد.

ست کردن تی شرت سفید چگونه است؟

با وجود اینکه از نظر بعضی افراد تی شرت سفید می تواند خسته کننده باشد بیشتر به آن به چشم فضای پایه ای برای باقی اجزای استایل خود نگاه کنید. می توانید برای داشتن استایل کاری غیررسمی تی شرت سفید را زیر کت و شلوار تابستانی پوشیده، آن را با بوت، شلوار مشکی و کت بامبر ست کنید. برای داشتن استایل راحت هم تی شرت سفید خود را روی شلوار جین بیندازید.

منبع: The Trend Spotter

منبع: دیجی استایل
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2020

به "18 استایل مجذوب کننده که آقایان می توانند با تی شرت سفید داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 استایل مجذوب کننده که آقایان می توانند با تی شرت سفید داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید