یوونتوس و بایرن در سودای سرگروهی

به گزارش آسمان فارس، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری 8 دیدار به انتها خواهد رسید.

یوونتوس و بایرن در سودای سرگروهی

به گزارش خبرنگاران، دور گروهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری چند مسابقه به خاتمه خواهد رسید تا چهره تیم های صعود نماینده به مرحله بعد این رقابت ها معین گردد.

گروه E

آژاکس - بایرن مونیخ

بنفیکا - آ.ا.ک آتن

دیدار آژاکس و بایرن مونیخ برای معین تیم صدرنشین گروه است. برتری تیم هلندی باعث می گردد که آنها بالاتر از بایرن مونیخ به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شوند ولی بایرن مونیخ با یک تساوی هم به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود خواهد نمود. شاگردان کواچ قطعا این فرصت را به راحتی از دست نخواهند داد. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک در مونیخ به خاتمه رسید.

در دیگر دیدار تیم بدون امتیاز آ.ا.ک آتن یونان در نبردی حیثتی به دیدار بنفیکا می رود که صعودش را به لیگ اروپا قطعی نموده است و این تیم پرتغالی باید در ادامه فصل در لیگ اروپا به میدان برود.

گروه F

شاختار - لیون

منچسترسیتی - هوفنهایم

شاگردان پپ گواردیولا این هفته اولین شکست خود را در لیگ برتر تجربه کردند و برابر چلسی با دو گل شکست خوردند. غیبت سرخیو آگوئرو و کوین دی بروین در این دیدار حس شد و حالا باید ببینیم مردان گواردیولا می توانند بار دیگر به مسیر پیروزی بازگردند یا خیر. البته محتمل است در این دیدار دی بروین به فوتبال بازگردد.

در دیگر دیدار این گروه شاختار در اوکراین پذیرای تیم لیون فرانسه است که در هفته های اخیر نتایج سینوسی کسب نموده است.

گروه G

رئال مادرید - زسکامسکو

ویکتوریا - رم

رئال مادرید تیم صدرنشین این گروه بعد از شکست دادن رم، خیال خود را بابت صعود به مرحله بعدی راحت کرد و حالا در خانه برای جبران شکست بازی رفت برابر زسکا به میدان خواهد رفت. رئال خیال خود را تا حد زیادی بابت سرگروهی راحت نموده است ولی در طرف دیگر زسکا همراه ویکتوریا دو تیم چهار امتیازی هستند که برای حضور در لیگ اروپا کوشش می نمایند.

در دیگر دیدار رم صعود خود را به مرحله بعد قطعی نموده است و حالا در دیداری که اهمیت زیادی برای این تیم ندارد به میدان خواهد رفت و رمی ها این هفته برابر تیم 9 نفره کالیاری بازی 2 بر صفر برده را با تساوی 2 بر 2 عوض کردند.

گروه H

والنسیا - منچستریونایتد

یانگ بویز - یوونتوس

جدال در این گروه برای معین تیم صدرنشین گروه است و دو تیم یوونتوس و منچستریونایتد در حالی برای سرگروه شدن رقابت خواهند کرد که یووه با دو امتیاز بیشتر در صدر واقع شده است. بیانکونری بعد از برتری برابر اینتر حالا باید در خانه تیم سوئیسی به میدان برود. کریستیانو رونالدو می تواند آمار ضعیف خود در گلزنی در این فصل لیگ قهرمانان را بهبود ببخشد.

در دیگر دیدار خیال والنسیا بابت سوم شدن و صعود به لیگ اروپا راحت شده است و برای آنها این دیدار اهمیت چندانی ندارد. این می تواند بهترین خبر برای مورینیو و تیمش باشد تا دست پر از مستایا برگردند. پل پوگبا که بازی این هفته تیمش برابر فولام را نیمکت نشین بود برابر والنسیا بازی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 164

به "یوونتوس و بایرن در سودای سرگروهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس و بایرن در سودای سرگروهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید