گردهمایی معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد با تاخیر در 25 دی ماه 98 برگزار می گردد

به گزارش آسمان فارس، مدیرکل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دوازدهمین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری این دانشگاه با اندکی تاخیر در روز های 25 و 26 دی ماه 98 برگزار می گردد.

گردهمایی معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد با تاخیر در 25 دی ماه 98 برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، عبدالله محمدی مدیرکل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری که صبح امروز شنبه 23 آذرماه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در این دانشگاه برگزار گشت، درباره برگزاری هفتمین جشنواره فرهیختگان اعلام کرد: این جشنواره همه ساله در هفته پژوهش و فناوری برای معرفی و تجلیل از پژوهشگران برتر برگزار می گردد و داوری آثار دریافتی در سه سطح انجام می گیرد.

محمدی با اشاره به داوری آثار ادامه داد: در سطح واحد های دانشگاه هر واحد باید پژوهشگران برگزیده خود را معین و سپس به سطح استان معرفی می کرد. در سطح استانی، برگزیدگان واحد های استانی در در سطح استان با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از آن برگزیدگان هر استان به سازمان مرکزی برای شرکت در سطح داوری آخر معرفی شدند.

وی درباره تفاوت داوری این دوره با دوره های گذشته گفت: حضور معاونت های تخصصی همراه با 25 داور برای ارزیابی آثار در سطح ملی و کشور از ویژگی های این دوره از جشنواره بوده است.

مدیرکل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: کار داوری آثار 28 بخش، به مدت 14 روز کاری در سازمان مرکزی زمان برد و با وجود اینکه امکان معرفی و تجلیل 101 برگزیده بود، اما با کیفی گزینی هرچه بیشتر 77 نفر به عنوان برگزیده نهایی انتخاب شدند.

محمدی مطرح کرد: گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همه ساله در هفته پژوهش برگزار می شد، اما سال جاری این برنامه با تاخیر و پس از اتمام هفته پژوهش برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه دوازدهمین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی 25 و 25 دی ماه 98 برگزار خواهد شد، ادامه داد: علت تاخیر برگزار آن است که در هفته پژوهش تمامی فرصت ها و مسائل پژوهشی واحد های دانشگاهی معین و پس از آن در نشست معاونان به بحث و آنالیز گذاشته گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 676

به "گردهمایی معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد با تاخیر در 25 دی ماه 98 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد با تاخیر در 25 دی ماه 98 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید