یاری های مومنانه بحث بازسازی عتبات عالیات را رونق داد

به گزارش آسمان فارس، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: موکب های مازندران با جمع آوری حدود 12 میلیارد تومان در بحث یاری های مومنانه، سال جاری 2 میلیارد و 400 میلیون تومان برای ساخت صحن حضرت زینب (س) جمع آوری کردند.

یاری های مومنانه بحث بازسازی عتبات عالیات را رونق داد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محمدحسن اصغری امروز، اظهار کرد: مازندران دارای 28 موکب است که از همان روز های ابتدایی شیوع ویروس کرونا با توزیع ماسک، یاری های مومنانه و در کنار آن توجه به عزاداری ها فعال بودند و طی این مدت خدمات برجسته ای ارائه کردند.

وی اضافه نمود: برپایی ایستگاه های سلامت و بهداشت با خدمات مختلف در سطح شهر های مازندران با ارائه خدمات مختلفی از جمله توزیع ماسک، مواد ضدعفونی، توزیع دارو و انجام ویزیت، قرائت زیارت اربعین در روز اربعین، پویش مهربانی در بحث لوازم التحریر و یاری های مومنانه فعال بودند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران بیان نمود: موکب های مازندران از ابتدای شیوع کرونا تا ماه مبارک رمضان بیش از 5 میلیارد و 560 میلیون تومان برای مقابله با کرونا، تهیه مواد ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک، لوازم بیمارستانی و یاری مومنانه جمع آوری کردند.

اصغری ادامه داد: از بعد از ماه مبارک رمضان تا انتها ماه صفر بیش از 6 میلیارد و 480 میلیون تومان در بحث یاری های مومنانه، سلامت، بهداشت و یاری به دانش آموزان نیازمند جمع آوری کردند.

وی توضیح داد: در کنار توزیع بسته های یاری مومنانه و سایر اقدامات، بحث جمع آوری نذورات برای ساخت صحن حضرت زینب (س) در دستور کار قرار داشته که تا به امروز 2 میلیارد و 400 میلیون تومان در این زمینه جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه افزایش 7 درصدی داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1210

به "یاری های مومنانه بحث بازسازی عتبات عالیات را رونق داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری های مومنانه بحث بازسازی عتبات عالیات را رونق داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید