چراغ سبز فرانک ریبری برای بازگشت به بوندسلیگا

به گزارش آسمان فارس، فرانک ریبری، ستاره فرانسوی فیورنتینا که سابقه بازی در بایرن مونیخ را داشته برای بازگشت بوندسلیگا چراغ سبز نشان داد.

چراغ سبز فرانک ریبری برای بازگشت به بوندسلیگا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در تابستان سال 2019 بود که فرانک ریبری بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق العاده در بایرن مونیخ این تیم را ترک کرد و به فیورنتینا پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال ایتالیا تجربه کند. با این حال وینگر فرانسوی از آن موقع تا به حال دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم نموده و نتوانسته در سن 37 سالگی عملکرد گذشته خود را تکرار کند.

فرانک ریبری اکنون در مصاحبه ای با نشریه بیلد آلمان برای بازگشت به بوندسلیگا چراغ سبز نشان داده است. ستاره فرانسوی در این باره گفت: در حال حاضر فقط به فیورنتینا فکر می کنم و معتقدم که برای تیم مهم هستم اما نمی توانم این موضوع که بعد از اتمام دوره ام در اینجا به بوندسلیگا برگردم را رد کنم.

این ستاره باتجربه که با بایرن مونیخ 9 بار فاتح بوندسلیگا شد و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 13-2013 به دست آورد، حالا می گوید که دلتنگ طرفداران در استادیوم ها است. ریبری در این باره گفت: طرفداران محرک بازیکنان هستند و بدون آنها این اتفاق رخ نمی دهد. دلم برای آنها خیلی تنگ شده است.

لازم به ذکر است قرارداد فرانک ریبری با فیورنتینا در خاتمه فصل به اتمام می رسد و هنوز معین نیست که این بازیکن چه تصمیمی در خصوص آینده خود اتخاذ خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1440

به "چراغ سبز فرانک ریبری برای بازگشت به بوندسلیگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز فرانک ریبری برای بازگشت به بوندسلیگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید