پورعلی گنجی تیم ملی را از دست داد!

به گزارش آسمان فارس، اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای فیفادی ماه مارس شب گذشته از سوی امیر قلعه نویی در حالی اعلام شد که نام مرتضی پورعلی گنجی بین 32 بازیکن دعوت شده به چشم نمی خورد.

پورعلی گنجی تیم ملی را از دست داد!

در بین مدافعان میانی انتخاب شده درحالیکه نام شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان وجود دارد اما بازیکن باتجربه تیم پرسپولیس تهران در اردوی تیم ملی شرکت نخواهد کرد.

پورعلی گنجی در ملاقات هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان از ناحیه سر و گردن دچار آسیب دیدگی شد. او بیش از یک هفته از بیمارستان مرخص شده و آزمایش ام آر آی نشان داده که هیچ مسئله ای برای فعالیت او وجود ندارد اما با این شرایط هنوز به تمرینات گروهی ملحق نشده است.

نام این بازیکن در حالی در فهرست تیم ملی دیده نمی گردد که علت غیبت او مصدومیت عنوان نشده است. این درحالی است که نام سید مجید حسینی و سامان فلاح در سایت فدراسیون فوتبال به عنوان اسامی دعوت شده نام برده شد ولی چون دچار مصدومیت شدند در اردو شرکت نخواهند کرد.

بدین ترتیب معین است که اگرچه پورعلی گنجی طی حضور کارلوس کی روش یکی از بازیکنان مورد علاقه او در خط دفاعی بوده اما امیر قلعه نویی تمایلی به استفاده از او در تیم ملی ندارد. بیشتر به نظر می رسد به غیر از حسینی و فلاح که مصدوم هستند، انتخاب امین حزباوی و عارف آغاسی در پست مدافع میانی به پورعلی گنجی نشان می دهد که او بازیکن مورد علاقه قلعه نویی نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2153

به "پورعلی گنجی تیم ملی را از دست داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورعلی گنجی تیم ملی را از دست داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید