وریا غفوری غایب احتمالی بازی با پدیده، آبی ها بدون تعطیلی به مصاف پدیده می فرایند

به گزارش آسمان فارس، خبرگزاری خبرنگاران- دو مدافع اصلی استقلال برابر پدیده به ترکیب اصلی این تیم برخواهند گشت.

وریا غفوری غایب احتمالی بازی با پدیده، آبی ها بدون تعطیلی به مصاف پدیده می فرایند

به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی برای بازی با پدیده میخواهد از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در ترکیب اصلی استفاده کند. فرهاد مجیدی در بازی با نود ارومیه تیم دومش را به زمین فرستاد، به همین علت در این بازی یزدانی و مرادمند روی نیمکت نشستند تا روزبه چشمی، عارف آقاسی و محمد دانشگر برای استقلال بازی نمایند. با این حال خط دفاع استقلال روی تک موقعیت نود ارومیه واکنش خوبی نداشت و دروازه این تیم باز شد تا حالا مجیدی تصمیم بگیرد در بازی با پدیده دوباره یزدانی و مرادمند را به ترکیب اصلی اضافه کند.

مدافع راست استقلال ممکن است در بازی با پدیده هم غایب باشد. وریا غفوری هنوز شرایط بازگشت به ترکیب استقلال را ندارد. وریا غفوری بازیکنی است که در بازی با نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر مصدوم شد و مدت ها دور از تمرینات و بازی های این تیم بود. با این حال غفوری از روز گذشته به تمرین استقلال اضافه شده اما او هنوز شرایط حضور در تمرین گروهی را ندارد و امروز هم به صورت اختصاصی کار کرد. با این شرایط وریا غفوری ممکن است برای بازی با پدیده نامش در فهرست استقلال قرار بگیرد ولی به طور قطع نمی تواند در ترکیب اصلی بازی کند.

دروازه بان استقلال به طور قطع در بازی با پدیده هم غایب خواهد بود. رشید مظاهری به علت آنچه مصدومیت گفته شده، همچنان از تمرینات گروهی دور است. رشید مظاهری با وجود اینکه برخوردی در تمرین استقلال نداشت قبل از بازی با نود ارومیه گفت مصدوم است و نمی تواند در این بازی آبی ها را همراهی کند. مظاهری در 2 تمرین اخیر استقلال هم غایب بوده تا معین گردد او در بازی با پدیده هم نمی تواند بازی کند هرچند که به نظر نمی رسید مجیدی تصمیمی برای قراردادن نام او در فهرست داشته باشد. مظاهری یکی از بازیکنانی است که گفته می گردد در نیم فصل از استقلال جدا می گردد و باید دید سرنوشت او در این تیم چه می گردد.

مهاجم فرانسوی استقلال در بازی با پدیده هم در ترکیب استقلال به میدان خواهد رفت. فرهاد مجیدی همچنان تصمیمی برای تغییر در ترکیب خط حمله تیمش ندارد. رودی ژستد از هفته چهارم به ترکیب استقلال اضافه شده و به جز بازی با گل گهر در تمام بازی های این تیم به میدان رفته اما هنوز پیروز نشده است گلی به ثمر برساند. با این حال گفته می گردد ژستد هنوز بازیکن مورد اعتماد مجیدی در خط حمله است و او میخواهد از این بازیکن در ترکیب اصلی برابر پدیده استفاده کند. این در حالی است که ارسلان مطهری با 2 گل زده هم اکنون برترین مهاجم استقلال است و رمضانی هم برابر نود توانست استقلال را از شکست حتمی نجات بدهد اما آنها فعلا جایی در ترکیب اصلی نخواهد داشت.

سرمربی استقلال استراحت به بازیکنان این تیم را لغو کرد. فرهاد مجیدی تمرین امروز استقلال را تعطیل نکرد و بازیکنان این تیم بدون استراحت به مصاف پدیده در هفته یازدهم لیگ برتر می فرایند. استقلال در بازی با نود ارومیه نمایش خوبی نداشت و آبی ها به زور توانستند این تیم لیگ دویی را در ضربات پنالتی شکست بدهند. در این بین هرچند استقلال در بازی با نود ارومیه از تیم دوم خود استفاده کرد ولی همه این ها باعث نشد انتقادها از نمایش ضعیف این تیم کمتر گردد. مجیدی در اولین اقدام تصمیم گرفت به بازیکنان تیمش استراحت ندهد و آنها امروز یک جلسه تمرینی برگزار کردند که این تمرین هم اکنون در حال برگزاری است. استقلال از ساعت 15 روز آدینه در استادیوم ثامن به مصاف پدیده قعر نشین می رود، دیداری که پیروزی در آن برای آبی ها بسیار مهم است.

استقلالی ها از برگزاری بازی برابر پدیده در استادیوم ثامن به هیچ عنوان راضی نیستند. مسئولان استادیوم امام رضا به هیچ عنوان راضی نمی شوند این استادیوم را در اختیار پدیده قرار بدهند. باشگاه پدیده بدهی سنگینی به استادیوم امام رضا دارد و بدهی سنگین این باشگاه باعث شده آنها مجبور بشوند بازی های اخیر خود را در استادیوم ثامن برگزار نمایند. قرار است بازی استقلال برابر پدیده هم در استادیوم ثامن برگزار گردد که این موضوع نارضایتی آبی ها را به همراه داشته چرا که گفته می گردد چمن این استادیوم شرایط خوبی ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1870

به "وریا غفوری غایب احتمالی بازی با پدیده، آبی ها بدون تعطیلی به مصاف پدیده می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا غفوری غایب احتمالی بازی با پدیده، آبی ها بدون تعطیلی به مصاف پدیده می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید