واتفورد 0 ، لیورپول 5؛ آتش بازی دوباره مثلث هجومی قرمزها

به گزارش آسمان فارس، خبرگزاری خبرنگاران- مثلث خط حمله لیورپول مثل گذشته دوباره آماده شده است.

واتفورد 0 ، لیورپول 5؛ آتش بازی دوباره مثلث هجومی قرمزها

به گزارش خبرنگاران، لیورپول با عملکرد عالی مثلث خط حمله خود به خصوص محمد صلاح، توانست با یک بازی بسیار خوب و مسلط، با دست پر از وایکارج رود بیرون بیاید. سادیو مانه، روبرتو فیرمینو و محمد صلاح با عملکرد بسیار خوب خود در این بازی، نوید یک خط حمله فوق العاده را به طرفداران لیورپول دادند. لیورپول با این برد پرگل، صدرنشینی اش را به دست آورد.

لیورپول که دو هفته پیش در آنفیلد برابر سیتی به تساوی 1-1 دست پیدا نموده بود، امروز میهمان واتفورد بود و باید این تیم رده پانزدهمی را شکست می داد تا موقتا به صدر جدول برسد. قرمزها برابر تیمی قرار گرفتند که کلودیو رانیری را به عنوان سرمربی تازه روی نیمکت داشت. لیورپول تیم بهتر میدان بود و دقیقه 9 هم به گل رسید. پاس بیرون پای استثنایی محمد صلاح در سمت دیگر محوطه جریمه به سادیو مانه رسید و ستاره سنگالی هم بی درنگ به توپ ضربه زد تا گل اول بازی به ثبت برسد.

این صدمین گل مانه برای لیورپول بود. لیورپول دقیقه 37 هم به گل دوم رسید. پاس جیمز میلنر در دهانه دروازه به روبرتو فیرمینو رسید تا او به راحتی دروازه خالی را باز کند. دو دقیقه بعد هم شوت نبی کیتا با دخالت دروازه بان به تیر افقز برخورد کرد و راهی کرنر شد. بازی در نیمه اول با رجحان 0-2 لیورپول به اتمام رسید.

لیورپول دقیقه 52 به گل سوم رسید. پاس رابرتسون را مدافع واتفورد با تکلی اشتباه به تیر دروازه خودی زد و در ریباند این روبرتو فیرمینو بود که توپ را وارد دروازه کرد تا خود را دو گله و تیمش را سه گله کند. 5 دقیقه بعد نوبت به محمد صلاح رسید تا گلزنی کند. او با یکی دو سر توپ، همه مدافعان مقابلش را در درون محوطه جریمه فریب داد و سپس با یک حرکت بدن، آخرین مدافع را هم به سمت دیگر منحرف کرد. صلاح با یک مکث کوتاه و ضربه پای چپ فنی و استادانه خود، توپ را به کنج مخالف دروازه فرستاد تا یک سوپرگل دیگر به نامش ثبت گردد. صلاح در بازی برابر سیتی هم گل فوق العاده ای زده بود.

واتفورد دقیقه 83 می توانست فاصله را کمی کاهش دهد وبلی شوت اسماعیل سار به تیر دروازه برخورد کرد. دقیقه 90 بازی روبرتو فیرمینو هت تریکش را تکمیل کرد و لیورپول را به گل پنجم رساند. پاس عرضی جیمز میلنر را ستاره برزیلی با یک بغل پا به گل تبدیل کرد تا رجحان قرمزها پررنگ تر گردد. این بازی در نهایت با رجحان 0-5 لیورپول به اتمام رسید و قرمزها موقتا صدرنشین شدند.

توضیح گل ها:

واتفورد 0-1 لیورپول؛ سادیو مانه 9`: پاس بیرون پای زیبای محمد صلاح، سادیو مانه را با دروازه بان تک به تک کرد و مهاجم سنگالی که به خوبی از تله آفساید فرار نموده بود با یک شوت سر ضرب، دروازه واتفورد را باز کرد.

واتفورد 0-2 لیورپول؛ روبرتو فیرمینو 37`: پاس عمقی عالی سادیو مانه، فضای بسیار زیادی را در اختیار جیمز میلنر در محوطه جریمه حریف قرار داد و پس از پاس به بیرون میلنر، فیرمینو به راحتی دروازه خالی بن فاستر را گگردد.

واتفورد 0-3 لیورپول؛ روبرتو فیرمینو 52`: پاس عمقی اندی رابرتسون با تکل کتکارت و سپس دفع ناقص فاستر همراه شد که در ادامه فیرمینو با جایگیری خوب خود، دروازه خالی را باز کرد.

واتفورد 0-4 لیورپول؛ محمد صلاح 54`: ستاره مصری لیورپول با یک حرکت انفرادی عالی و یک سر توپ دیدنی، با شوتی کات دار و زیبا توپ را به گوشه دروازه واتفورد فرستاد.

واتفورد 0-5 لیورپول؛ روبرتو فیرمینو 2+90`: روی پاس عرضی خوب نکو ویلیامز در محوطه جریمه، روبرتو فیرمینو بازهم با جایگیری خوبش، دروازه فاستر را باز کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1779

به "واتفورد 0 ، لیورپول 5؛ آتش بازی دوباره مثلث هجومی قرمزها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتفورد 0 ، لیورپول 5؛ آتش بازی دوباره مثلث هجومی قرمزها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید