مقابله کوالکوم با کوشش ان ویدیا برای خرید ای آر ام

به گزارش آسمان فارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، کوالکوم بی سروصدا در کوشش است به هر نحو ممکن خرید ای آر ام توسط ان ویدیا را ناممکن کند. کوالکوم به کمیسیون فدرال تجارت آمریکا و نهادهای رگولاتوری همتای آن در انگلیس، اتحادیه اروپا و چین اعلام نموده که با این خرید تجاری عظیم و تبعات آن مخالف است.

مقابله کوالکوم با کوشش ان ویدیا برای خرید ای آر ام

کوالکوم هشدار داده که ان ویدیا بعد از خرید ای آر ام مجوزهای استفاده از معماری پردازنده های فراوری ای آر ام را نیز به طور کامل در اختیار می گیرد و آن را در اختیار دیگر شرکت های تجاری قرار نمی دهد. همین امر می تواند مسائل جدی برای خریداران انواع سخت افزارها و تراشه های رایانه ای ایجاد کند.

در حال حاضر ای آر ام به بیش از 500 شرکت مختلف امکان می دهد تا از فراوریات آن استفاده نمایند و کوالکوم نیز از جمله این شرکت هاست. اما ممکن است ان ویدیا در صورت خریداری ای آر ام شرایط را تغییر داد و رقیب قدیمی خود کوالکوم را با چالش روبرو کند.

به دنبال درخواست کوالکوم، کمیسیون تجارت فدرال آمریکا از ای آر ام، ان ویدیا و سافت بانک مالک فعلی ای آر ام خواسته تا اطلاعات بیشتری را در خصوص این معامله و اسناد آن در اختیار این کمیسیون قرار دهند. رسیدگی به این فرایند ممکن است ماه ها طول بکشد و لذا ممکن است شرکت ای آی ام برای مدت قابل توجهی بلاتکلیف باقی بماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1484

به "مقابله کوالکوم با کوشش ان ویدیا برای خرید ای آر ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله کوالکوم با کوشش ان ویدیا برای خرید ای آر ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید