مس رفسنجان در شرایط نرمال و مطلوب است

به گزارش آسمان فارس، به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: در مقابل تیم خوب فولاد بازی داریم که هم باشگاهشان هم کادر فنی و بازیکنان شان فوق العاده هستند.

مس رفسنجان در شرایط نرمال و مطلوب است

وی اضافه نمود: تیم فولاد در هفته های گذشته و تقویت مناسبی که در نیم فصل صورت گرفت در شرایط مطلوبی واقع شده است تیم ما هم در شرایط نرمال و مطلوب خودش واقع شده است و می تواند نویدبخش بازی خوبی در فردا باشد می دانیم هر دو تیم شناخت لازم از همدیگر داریم. ان شاءالله فردا با ارائه برنامه مدنظرمان بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم.

ربیعی در مورد محرومان و مصدومان بازی فردا گفت: بازیکن محروم نداریم ولی مصدومیت یکی، دو بازیکن داریم که نزدیک به دو، سه روز است مجید علیاری توانسته به تمرینات برگردد و در صورت احتیاج شاید از وی در مقاطعی از بازی استفاده کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که برخی تیم ها صرفاً دنبال کسب سه امتیاز بودند تا ارائه فوتبال زیبا و تماشاگر پسند اما مس رفسنجان از جمله تیم هایی بوده که علاوه بر فوتبال زیبا توانسته سه امتیاز را در بیشتر بازی ها کسب کند، گفت: بارها گفتم چنانچه اگر نمایش تیم مس رفسنجان توانسته مورد پسند اهالی و منتقدان فوتبال قرار بگیرد جای بسی خوشحالی است ولی نوع بازی و سبک بازی هر تیم محترم و قابل اعتنا برای تیم و مربی اش است و این را محل نقد نمی دانم و فکر می کنم که باید به تمام ایده هایی که در بازی فوتبال به وسیله هر تیم ارائه می گردد احترام لازم گذاشته گردد، به هر حال هر مربی برای چیزی که بازی می نماید برنامه ریزی و ایده خودش را دارد و قابل احترام است.

ربیعی اضافه نمود: اینکه قضاوت به چه حالتی صورت می گیرد من در مقام پاسخگویی خوبی نیستم من باید بتوانم کار خودم و ایده های خودم را برای تیمم انجام دهم و فکر می کنم قسمتی از کارهایی که ما داریم از بازی تیم مس فسنجان را انجام می دهیم و جلو می بریم هم ایرادات خودش را دارد و باید بتوانیم در مدت زمانی که فرصت داریم یک سری ایراداتی که حین بازی داریم بتوانیم رفع کنیم برای همین اگر بخواهم مشخصاً در رابطه با سوال شما چیزی بگویم این است که یاد گرفتم در فوتبال به تمام سبک ها و ایده های فوتبالی احترام بگذارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1999

به "مس رفسنجان در شرایط نرمال و مطلوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس رفسنجان در شرایط نرمال و مطلوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید