تور دوحه: حضور تیم بارسلونا در فیلم امنیتی پروازهای هواپیمایی قطر

به گزارش آسمان فارس، هواپیمایی قطر آخرین شرکت هوایی است که فیلم امنیتی پروازهای خود را به یک محصول سرگرم کننده تبدیل می نماید و آنها حتی پا را فراتر گذاشته اند و در پیغام های خود از شرکت تیم فوتبال بارسلونا و حامیان اقتصادی آنها استفاده نموده اند.

تور دوحه: حضور تیم بارسلونا در فیلم امنیتی پروازهای هواپیمایی قطر

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

ویدئو نو هواپیمایی دولتی کشور قطر در سالن کنفرانس ، اتوبوس اختصاصی تیم ، جایگاه های ورزشگاه و زمین فوتبال در کنار باقی مکان های تماشای باشگاه فیلم برداری شده است . و خود هواپیما تنها در یک صحنه برای نشان دادن درهای خروجی با حضور لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا ، نشان می گردد .(کسی که در فیلم های تبلیغاتی هواپیمایی ترکیش پیش از این حضور پیدا نموده بود)

پیام این ویدئو درست مانند تمامی ویدئو های هرایرلاین دیگری است فقط این بار ستاره های فوتبال و هوادارانشان در نقش خدمه پرواز و خلبان ظاهر شده اند . بنابراین وقتی ایرلاین به صورت مثال می خواهد به شما نشان دهد تا در هنگام افتادن ماسک های اکسیژن چه کنید ، هواداران یک فوتبالیست مجذوب نماینده از شوق تماشا او احتیاج به استفاده از ماسک های اکسیژن پیدا می نمایند و یا وقتی آنها شرح می دهند تا چگونه از جلیقه نجات بهره ببرید ، مهاجم آنها - لوئیس سوارز به جلیقه نجات خود طوری نگاه می نماید که انگار قرار است آن را گاز بگیرد (بخاطر سابقه این بازیکن در گاز گرفتن دیگران)

خطوط هوایی ویدئوهای آموزشی و امنیتی خود را تبدیل به بخشی از سیاست های بازاریابی خود نموده اند و تعداد آنها هر روز در حال افزایش است ، هواپیمایی نیوزلند در این راه پیشرو است و هر ساله ویدئوهای نوی می سازد . تا زمانی که آنها(خطوط هوایی) شما را سرگرم می نمایند تواناییشان در آگاهی دادن درست نامشخص است .

لینک ویدئو

منبع : SKIFT

منبع: الی گشت
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1916

به "تور دوحه: حضور تیم بارسلونا در فیلم امنیتی پروازهای هواپیمایی قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: حضور تیم بارسلونا در فیلم امنیتی پروازهای هواپیمایی قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید