مسابقه طراحی سامسونگ با جایزه ای 40 هزار دلاری برگزار می گردد

به گزارش آسمان فارس، شرکت های مختلف دنیای فناوری هر سال مسابقه هایی برگزار می نمایند تا علاقه مندان و مخاطبان دنیای فناوری را به سمت خود جذب نمایند. سال جاری نیز شرکت سامسونگ میخواهد با برگزاری یک مسابقه با یک تیر دو نشان بزند یعنی همزمان طرح های ناب مخاطبان را بازدید کند و تبلیغات نیز انجام دهد.

مسابقه طراحی سامسونگ با جایزه ای 40 هزار دلاری برگزار می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، حدود دو سال پیش، سامسونگ یک مسابقه طراحی برای نمایشگاه های QLED را راه اندازی کرد و سال جاری نیز میخواهد یک مسابقه دیگر با موضوع گوشی های تلفن همراه و گجت های پوشیدنی هوشمند برگزار کند.

بر اساس خبرهایی که از این مسابقه منتشر شده، قرار است سامسونگ در پی بعضی از ایده های تازه در خصوص لوازم جانبی تازه گوشی های گلکسی باشد و انواع این نوع گجت ها، تبلت ها و مواردی مشابه را طراحی کند. برندگان در هر رده می توانند برنده جایزه ای 40 هزار دلاری باشند.

سامسونگ با همکای گروه طراحیDezeen پنج برنده از هر رده را انتخاب و آنها را به لندن می فرستند تا ایده های خود را در برابر هیئت داوران و هیئت منصفه مطرح نمایند و در نهایت سه برنده نهایی تعیین می شوند.این سه برنده در کنفرانس بزرگ سامسونگ در سن خوزه جایزه های خود را دریافت خواهند کرد.

منتخبان جایگاه نخست در هر رده ده هزار دلار دریافت می نمایند، جایگاه دوم پنج هزار دلار و سومین جایگاه نیز سه هزار دلار دریافت می نماید. جایگاه های چهارم و پنجم نیز یک جایزه هزار دلاری همراه با هزینه های سفر به لندن را در اختیار خواهند داشت.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2108

به "مسابقه طراحی سامسونگ با جایزه ای 40 هزار دلاری برگزار می گردد" امتیاز دهید

3 کاربر به "مسابقه طراحی سامسونگ با جایزه ای 40 هزار دلاری برگزار می گردد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه طراحی سامسونگ با جایزه ای 40 هزار دلاری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید