مربی آلمانی قایقرانی: نگاه همه به بازی های آسیایی است، ورزشکاران قوی و باتجربه شده اند

به گزارش آسمان فارس، لوتار شفر آلمانی که بعد از سال ها دوباره به قایقرانی ایران بازگشته ورزشکارانش را قوی تر و با تجربه تر نسبت به گذشته می بیند. او می گوید که همه نگاه ها امروز به نتایج خوب در بازی های آسیایی است.

مربی آلمانی قایقرانی: نگاه همه به بازی های آسیایی است، ورزشکاران قوی و باتجربه شده اند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام لحظه آخری با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

مربی آلمانی قایقرانی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره حضور دوباره اش در ایران و شرایط پاروزنان تا بازی های آسیایی اظهار کرد: من شرایط ایران را می شناسم و دوباره تصمیم گرفتم با قایقرانی این کشور کار کنم و اکنون همه نگاه و توجه ما به بازی های آسیایی جاکارتا است. باید با قدرت پیش برویم و نتیجه ای شایسته بگیریم.

شفر با اشاره به اهمیت بازی های آسیایی بیان نمود: باید خیلی خوب کوشش کنیم تا در بازی های آسیایی پیروز شویم. همه نگاه ها به بازی های آسیایی است که فرصت زیادی هم نداریم. در آغاز کار کوشش ما این بود که بتوانیم با توجه به شرایط ملی پوشان سیستمی ایجاد کنیم تا برای قایقران ها بهترین باشد و آنها فرایند رو به رشدی داشته باشند.

او اضافه کرد: بازی های آسیایی خیلی مهم است. هر چهار سال برگزار می گردد و همه کشورها هزینه زیادی انجام می دهند و منتظر هستند که نتیجه بگیرند. این رویداد برای ایران هم اهمیت بسیار زیادی دارد. ما برنامه ریزی داریم تا پیروز باشیم. کارمان ساده نیست اما کوششمان را می کنیم تا در اردوی آلمان و کاپ جهانی پیش رو خیلی خوب تمرین کنیم و با بهترین شرایط به اندونزی برویم.

مربی آلمانی قایقرانی ایران که در گذشته نیز با ملی پوشان کار نموده است درباره شرایط کنونی پاروزنان نسبت به گذشته بیان نمود: اولین تغییر این است که همه ورزشکاران نسبت به گذشته قوی تر شده اند که این طبیعی است. در این سال ها با تجربه و از نظر روانی نیز بزرگ شده اند. مهم ترین چیز این است که از نظر تجربه و روانی رشد نموده اند و قطعا اکنون درک بسیار زیادی دارند. شناختشان از شرایط مختلف در این رشته بیشتر شده است.

او درباره قایق هایی که ایران در بازی های آسیایی شرکت می دهد توضیح داد: در کایاک و کانو باید در بخش های مختلف شرکت کنیم. ارنج ها هنوز معین نشده و در این مدت باید بهترین ها را شناسایی کنیم. تغییراتی هم در مواد مسابقه داشته ایم و بعضی مسافت ها حذف شده که به نظرم اتفاق خوبی نبود. به هر حال باید برای قسمت های مختلف برای بازی ها آماده شویم.

شفر درباره قایق کایاک دو نفره هزار متر و رقابت بین ملی پوشان برای این قایق گفت: ما اکنون همه را تست می کنیم. هیچ قایقی معین نشده و فقط می توان گفت 6 پارو زن داریم که در سه قایق تمرین می نمایند. به دنبال این هستیم که بهترین قایق دو نفره را انتخاب کنیم و در این مدت نیز همه شرایط را تست می کنیم. در اردوی آلمان و کاپ جهانی نیز عملنمودها را زیر نظر داریم تا ببینیم کدام دو نفر بهتر هستند.

مدیر تیم های ملی آب های آرام درباره کانو کانادایی بیان نمود: یک مشکل بزرگ در کانو داریم و آن دو نفره هزار متر است. هنوز نتوانسته ایم یک دو نفره هزار متر خیلی خوب پیدا کنیم. در یک نفره مسافت کوتاه و بلند پاروزنان خیلی خوبی داریم اما مشکل ما در کانو دو نفره هزار متر است.

او در پاسخ به این سوال که آیا با علیرضا علیمحمدی برای کایاک 200 متر صحبت نموده یا نه؟ توضیح داد: علیرضا علی محمدی را می شناسم اما در تست نبود. او در گذشته خیلی خوب بود اما اکنون ندیدم و نمی دانم تمرین نموده یا نه. ورزشکار باید تمرین کند و آمادگی اش را نشان دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 709

به "مربی آلمانی قایقرانی: نگاه همه به بازی های آسیایی است، ورزشکاران قوی و باتجربه شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی آلمانی قایقرانی: نگاه همه به بازی های آسیایی است، ورزشکاران قوی و باتجربه شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید