مدیران ارومیه بلای جان والیبال شده اند، کمر باشگاه ها شکسته است

به گزارش آسمان فارس، به گزارش خبرنگاران، سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال اسفندماه سال گذشته با قهرمانی تیم فولاد سیرجان به خاتمه رسید. با شروع سال جدید و در اتفاقی مثبت برخی از تیم های مطرح از جمله سایپا، سپاهان، سیرجان، پیکان، شهرداری ورامین، هراز آمل و شهداب یزد به جذب و حفظ بازیکنان مد نظر خود پرداختند تا با برنامه ریزی مناسب برای فصل جدید پر قدرت تر ظاهر شوند.

مدیران ارومیه بلای جان والیبال شده اند، کمر باشگاه ها شکسته است

با آغاز جابجایی تیم ها، سعید مصطفی وند، کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه با تیم شهرداری ورامین قرارداد بست اما چند روز بعد او با تیم فصل گذشته خود تمدید کرد!

سعید مصطفی وند پس از امضای قرارداد با تیم شهرداری ورامین

مصطفی وند در آغاز فصل گذشته نیز ابتدا با تیم سیرجان به توافق رسید و قرار داد امضا کرد اما سپس به تیم شهرداری ارومیه ملحق شد!

مسعود غلامی نیز فصل گذشته در حالی با تیم ورامین قرارداد بسته بود در ادامه به تیم ارومیه ملحق شد. بحث قراردادهای داخلی موضوعی است که سال ها گریبان گیر برخی از تیم ها شده است و بازیکنان در حالی که با تیمی قرارداد داخلی امضا می کنند اما در ادامه با پیشنهاد رقم بالا از تیم جدا می شوند.

احسن الله شیرکوند، رئیس هیات والیبال شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگاران درباره بی اخلاقی های اجرا شده و جدایی این چنینی بازیکنان گفت: حدود 10 سال است که قراردادها را ابتدا داخلی می بندیم. متاسفانه چون سلیقه ها به سمت ارومیه است این اتفاقات رخ می دهد. مدیران ارومیه با این حربه به جان والیبال افتاده اند. چقدر باید چوب پایتخت والیبال ایران و کانال های مجازی آنها را بخوریم؟ حق والیبال هر سال به ارومیه داده می شود.

وی تاکید کرد: با یک بازیکن در حضور شورای شهر و شهردار قرارداد بسته شده است. مصطفی وند گفت بمیرم هم دیگر به ارومیه نمی روم! حالا چه شد؟ متاسفانه به بازیکنی که ارزش آن 100 میلیون تومان است پیشنهاد یک میلیارد تومانی می دهند. کمر باشگاه ها شکسته است. قبول دارم تورم است اما قیمت ها بر چه اساسی است؟

شیرکوند افزود: امروز کمیته رویدادها و مسابقات باید پاسخگو باشد. باید به این موضوع ورود کند. نباید از توهین کانال های ارومیه ترسید و حق را ناحق کرد. با قدرت در این مورد ایستاده ام. نمی گذارم اتفاق شریفی تکرار شود. چرا کمیته مسابقات و رویدادها تعلل می کند. قرارداد بستن یعنی چه؟ ما قرارداد بسته ایم و سپس باید در سامانه فدراسیون ثبت شود و 10 درصد سهم بازیکنان کسر شود. چرا الان باید قراردادی که بسته ایم این طور نادیده گرفته شود؟

وی گفت: در مورد مصطفی وند یا او متخلف است یا ارومیه. یک بار برای همیشه این موضوع را حل کنیم و با متخلف برخورد شود. سر قرارداد مسعود غلامی کوتاه آمدیم اما این بار این طور نیست. مردم ارومیه را دوست دارم و به آنها احترام می گذارم اما متاسفانه ارومیه از مدیران خود ضرر کرده است. مدیران ارومیه بلای جان والیبال شده اند. با پول هر کاری می کنند. فصل گذشته بر خلاف قانون شریفی را وارد تیم کردند. هر کاری که دوست دارند انجام می دهند. منتظر ورود کمیته رویدادها و مسابقات هستم در غیر این صورت محکم ایستاده ام.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1601

به "مدیران ارومیه بلای جان والیبال شده اند، کمر باشگاه ها شکسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران ارومیه بلای جان والیبال شده اند، کمر باشگاه ها شکسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید