مدرس بین المللی فیفا مهمان دست در دستمی شود

به گزارش آسمان فارس، تهران (پانا) - مجید جلالی بازیکن پیشین و مربی فوتبال شنبه 13 شهریور مهمان برنامه شبانه دست در دست می شوند.

مدرس بین المللی فیفا مهمان دست در دستمی شود

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، دست در دست در این قسمت از برنامه میزبان مجید جلالی می شود که در حال حاضر دبیرکل کانون مربیان فوتبال ایران و مدرس بین المللی فیفا است.

وی که به جهت اعتقاد به ارائه بازی فوتبال بر پایه کارهای گروهی و اصولی به کامپیوتر، معلم و تئوریسین فوتبال ایران مشهور است با حضور در این برنامه با سیاوش عقدایی مجری برنامه پیرامون نشر خوبی در جامعه، فعالیت های حرفه ای در دوران مربی گری و ... گفتگویی شنیدنی را رقم می زند.

گفتنی استدست در دست یک شب نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان، ورزشکاران و چهره های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه های اصلی مردم، کرونا و ... با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می برند.

دست در دست کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که جمعه ساعت 23:00 و شنبه و یکشنبه ساعت 23:30 روانه آنتن می شود .

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1716

به "مدرس بین المللی فیفا مهمان دست در دستمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرس بین المللی فیفا مهمان دست در دستمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید