اپل به ارزشمند ترین برند در طول تاریخ تبدیل شد

به گزارش آسمان فارس، خبرگزاری خبرنگاران- اپل با ارزش سهام تقریباً 623 میلیارد دلار (397 میلیارد پوند) اکنون با ارزش ترین شرکت در تمام تاریخ است.

اپل به ارزشمند ترین برند در طول تاریخ تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شرکت اپل از رکورد شرکت مایکروسافت با 620.58 میلیارد دلار در سال 1999 پیشی گرفته و مقام اول رتبه بندی جدید اینتربرند را از آن خود نموده است. در مقام دوم و سوم به ترتیب آمازون و مایکروسافت قرار دارند. این خبر در آستانه معرفی آیفون 5 و احتمالاً یک آیپد کوچکتر و ارزان تر است. ارزش بازار اپل کمی بیش از 2 تریلیون دلار است.

سهام اپل در معاملات ظهر نیویورک به 664.74 دلار رسید و در 665.15 دلار بسته شد. این مقدار 17 دلار یا 2.6 درصد بیشتر از بسته شدن سهام در بازار روز آدینه بود.

با این حال، علیرغم ارزیابی بازار، اپل مانند بسیاری از شرکت های آمریکایی با چالش های زیادی روبرو است. قدرت دلار آمریکا در برابر یورو و سایر ارز ها کالا های ساخت ایالات متحده را در خارج از این کشور گران می نماید. به همین خاطر، بهبود مالی متزلزل در ایالات متحده، همراه با رکود در بازار های عظیم مانند اروپا نیز کار این شرکت را برای فروش لوازم الکترونیکی مصرفی دشوارتر می نماید.

همچنین اپل رقابت سختی با تلفن های هوشمند Galaxy S3 سامسونگ و One X HTC دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1275

به "اپل به ارزشمند ترین برند در طول تاریخ تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل به ارزشمند ترین برند در طول تاریخ تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید