فروش Death Stranding روی PS4 و PC از 5 میلیون نسخه گذشت

به گزارش آسمان فارس، استودیوی کوجیما پروداکشنز گفت که تعداد نسخه های فروخته شده از تنها بازی این استودیو، یعنی دث استرندینگ از مرز 5 میلیون نسخه گذشت. این مقدار فروش، مجموع فروش هر دو نسخه پلی استیشن 4 و کامپیوتری این بازی است. بازی دث استرندینگ در حالی به فروش 5 میلیونی رسیده که نسخه ویژه این بازی معرفی شده و به زودی برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

فروش Death Stranding روی PS4 و PC از 5 میلیون نسخه گذشت

بازی دث استرندینگ تازهترین ساخته هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) و یکی از عجیب و خاص ترین بازی های ویدیویی تاریخ است که دو سال پیش عرضه شد. بعد از جدایی کوجیما از کونامی که احتمالا هزار بار ماجرای آن را شنیده اید، کوجیما سراغ تأسیس استودیوی شخصی خود رفت و بازی دث استرندینگ را به اسم اولین اثر این استودیو، خلق کرد.

با وجود این که بازخوردهای دریافتی بازی دث استرندینگ بسیار مثبت یا بسیار منفی بودند (البته تعداد بازخوردهای مثبت بیش تر بودند)، فروش این بازی به طور کلی در سطح خوبی بوده. به خصوص بعد از این که نسخه کامپیوتر شخصی این بازی منتشر شد و فروش بسیار خوبی را برای بازی دث استرندینگ رقم زد.

به تازگی جی بور (Jay Boor)، سرپرست انتشار استودیوی کوجیما پروداکشنز مصاحبه ای با وب سایت gameindustry.biz داشته و در آن درباره بازی دث استرندینگ صحبت نموده. حین این مصاحبه تعیین می گردد که مجموع فروش نسخه های پلی استیشن 4 و کامپیوتری بازی دث استرندینگ از مرز پنج میلیون نسخه گذشته اند. البته دقیق تر بگوییم، این عدد مربوط به فروش بازی تا ماه مارس میلادی (فروردین سال جاری) است و تعیینا در چند ماه گذشته بازی های بیش تری به فروش رفته اند.

یقینا فروش بازی دث استرندینگ روی پنج میلیون نسخه نخواهد ماند که نسخه ارتقایافته این بازی برای کنسول پلی استیشن 5 در راه است. نسخه ارتقایافته بازی دث استرندینگ چیزی بیشتر از بهبودهای گرافیکی نسل تازه که آن ها را برای بازی های زیادی دیده ایم در خود دارد. در این نسخه تازه حرکات جنگی و ابزارهای اضافه، مأموریت های داستانی تازه و یک حالت تازه مسابقه ماشین به بازی دث استرندینگ اضافه شده اند.

بازی دث استرندینگ را می توان همین حالا برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی دریافت کرد. نسخه Directors Cut بازی دث استرندینگ روز 24 سپتامبر (2 مهر) به شکل اختصاصی برای پلتفرم پلی استیشن 5 و به قیمت 50 دلار منتشر خواهد شد. البته قیمت این نسخه ارتقایافته برای دارندگان نسخه اصلی فقط 10 دلار خواهد بود.

منبع: GamesIndustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1682

به "فروش Death Stranding روی PS4 و PC از 5 میلیون نسخه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش Death Stranding روی PS4 و PC از 5 میلیون نسخه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید