معرفی هتل 5 ستاره فور سیزنز در باکو

به گزارش آسمان فارس، هتل فور سیزنز باکو | Four Seasons Hotel Baku

این هتل 5 ستاره، با نام هتل فور سیزنز باکو Four Seasons Hotel Baku یکی از برترین موقعیت ها برای اقامت در باکو را دارد. چرا که هم نمایی رو به دریای خزر و هم نمایی رو به ناحیه تاریخی شهر مانند کاخ شیروان شاه را برای شما به نمایش می گذارد. بعلاوه امکانات فراوان تفریحی و خدماتی که دارد شما را از بابت مبلغی که برای اتاق خود پرداخته اید، راضی نگه می دارد. در متن زیر با مجله خبرنگاران همراه باشید تا خدمات و امکانات متنوع رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل فور سیزنز باکو تا دیدنی های باکو را بیان کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره فور سیزنز در باکو

خدمات رفاهی هتل فور سیزنز باکو

مسلماً نام بردن تمام امکانات و خدمات این اقامتگاه زیبا در یک متن، به چشم نمی آید اما از بابت راحتی و هزینه ای که برای آن می کنید، مطمئن باشید. کارکنان میز پذیرش با خوش رویی به شما خوش آمد می گویند و امکاناتی از قبیل صندوق امانات، خدمات نگهبانی، دستگاه کارت خوان، انبار چمدان، خدمات تور و بلیط برای گشت و گذار در شهر و تبدیل ارز را در اختیارتان قرار می دهد. می توانید فرم های تحویل اتاق را در بعداً پر کنید به جای اینکه جلوی میز پیشخوان بایستید. پس از پر کردن فرم ها، کلید اتاق به شما تحویل داده می گردد. بعلاوه اجازه دارید حیوانات خانگی خود را به همراه داشته باشید. اگر چه هزینه ای جداگانه باید پرداخت کنید.

اینترنت وای فای را در تمام اتاق ها و فضای عمومی هتل مانند رستوران و لابی پیدا خواهید کرد که رایگان هم می باشد. برای خانواده های مهمان خدمات نگهداری از بچه ها فراهم شده است. تمام خدمات شستشوی لباس مانند خشکشویی، اتوشویی و پرس شلوار احتیاجمند پرداخت های جداگانه می باشد.

اگر برای تجارت در این هتل اقامت می کنید و احتیاجمند مکانی برای دیدار های کاری خود هستید، می توانید از فضای کنفرانس هتل، مرکز تجاری شبانه روزی و 7 اتاق دیدار بهره مند شوید. همراه با این امکانات، خدمات فکس و فتوکپی نیز فراهم می گردد.

سرویس حمل و نقل به اطراف، ترانسفر فرودگاهی و تاکسی (با پرداخت مجزا) در اختیارتان قرار خواهد گرفت. برای افراد غیرسیگاری فضایی مجزا در نظر گرفته شده است با این حال سیستم تهویه مطبوع هتل، هوای محیط را تازه و سالم نگه می دارد. پارکینگ خصوصی رایگان در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد. در فضای لابی نشسته، به مطالعه روزنامه بپردازید یا تلویزیون تماشا کنید. می توانید در این فضا، چای و قهوه نیز سفارش دهید.

کارکنان هتل به 2 زبان انگلیسی و آذربایجانی صحبت می نمایند. ورود به هتل فور سیزنز باکو در ساعت 3 بعد از ظهر می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مغازه فروش سوغاتی
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
  • آسانسور
  • خدمات عروسی
  • ماشین کرایه ای
  • سیستم گرمایشی

امکانات تفریحی هتل گرند یوروپ باکو هتل فور سیزنز باکو

امکانات تفریحی این هتل آن چنان فراوان است که به شما فرصت بیرون آمدن از هتل را نمی دهد. استخر شنای هتل، در زیر سقفی طاقی شکل و شیشه ای فضای بسیار زیبایی را شبیه به آثار رومی برای شما به وجود آورده است. در اطراف استخر جایگاه های راحتی برای آفتاب گرفتن و استراحت چیده شده است. بر روی تراس باغی هتل بنشینید و از چشم انداز پیش رویتان مانند باروی تارخی شهر لذت ببرید یا سری به مرکز حمام آبگرم و سلامتی هتل، حمام، اتاق بخار، جکوزی و سونا بزنید. برای استفاده از باشگاه تناسب اندام، باید هزینه ای را پرداخت کنید. در کلاس های یوگا ثبت نام کنید یا مربی شخصی بگیرید.

رستوران هتل

بوفه صبحانه احتیاج به پرداخت هزینه داشته و هر روز صبح بین ساعات 06:30 تا 11 سرو می گردد. رستوران هتل با نام زافرانو Zafferano، متخصص در غذاهای ایتالیایی بوده و تمام وعده های غذایی روزانه شامل صبحانه، ناهار و شام را تهیه و سرو می نماید. همچینین منویی برای بچه ها هم در نظر گرفته شده است. می توانید در اتاق خود، سفارش های روزانه تان را بدهید. موسیقی زنده که در این فضا اجرا می گردد محیطی مفرح را ایجاد می نماید. برترین قهوه ها را در این رستوران سفارش دهید و در تراس میل کنید. برای رزرو هتل در باکو به صفحه آنلاین خبرنگاران مراجعه بفرمایید تا به راحتی هتل خود را رزرو نمایید.

امکانات اتاق های هتل

این ساختمان 9 طبقه، دارای 171 اتاق مهمان می باشد که همه آن ها برای راحتی و آسایش بیشتر شما مبلمان و موکت یا پارکت شده اند. در حمام خصوصی آن ها سشوار، دمپایی، حوله لباسی، وسایل آرایشی-بهداشتی و وان و دوش مجزا قرار گرفته است. تخت خواب های هتل و ملافه های آن بدون آلرژی هستند و تخت تاشوی فنر دار با پرداخت هزینه در اتاق ها قابل استفاده است. از بطری های آب معدنی درون یخچال بنوشید یا از خدمات اتاق سفارش دهید.

تلویزیون صفحه تخت، کنسول بازی، فیلم های سینمای خانگی، تلفن، میز مطالعه، خدمات شبانه روزی اتاق، امکانات اتو و میز اتو، تهویه مطبوع و گاوصندوق دیجیتالی درون اتاق ها قرار داده شده است. اتاق های به هم مرتبط نیز قابل رزرو هستند. درون اتاق ها پرده های ضخیم تعبیه شده است و برای رزرو اتاق در هتل فور سیزنز باکو یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل باکو در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل فور سیزنز باکو

  • سوئیت 2 اتاق خوابه: این سوئیت، 205 مترمربع مساحت، دو تخت دو نفره کینگ دارد. پنجره این اتاق نمای خاصی ندارد.
  • اتاق پریمیر: مساحت این اتاق، 70 مترمربع می باشد. یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • اتاق دولوکس با نمای شهر: 50 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • سوئیت اکسکیوتیو: دارای 75 مترمربع متراژ و یک تخت دو نفره می باشد.
  • سوئیت یک اتاق خوابه: دارای 50 مترمربع متراژ و یک تخت دو نفره کینگ می باشد.
  • سوئیت دولوکس: این سوئیت دارای 48 مترمربع متراژ و دو تخت دو نفره می باشد.
  • اتاق دولوکس کاسپین: دارای 25 مترمربع متراژ، یک تخت دو نفره کینگ و دوش در حمام می باشد.

نکته: بیشتر اتاق ها نمای شاخصی ندارند.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر باکو

می توانید رستوران چینار Chinar Restaurant را در فاصله 300 متری هتل بیابید و غذاهای آن را سفارش دهید. اقیانوس تا این هتل 5 ستاره، تنها 300 متر یعنی به مقدار 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. جاذبه های معروفی همانند مسجد محمد، پارک فیلهارمونی، برج مایدن، کاخ شیروان شاه، موزه فرش آذربایجان و ایستگاه مترو ایچریشخر تا هتل، کمتر از 10 دقیقه پیاده روی دارند. موقعیت عالی آن از دلایل مهم انتخاب این هتل برای اقامت می باشد.

  • : برای رفتن به این کاخ زیبا، اگر تاکسی بگیرید تنها 2 دقیقه در راه خواهید بود. با 8 دقیقه پیاده روی نیز به این محل خواهید رسید. چرا که 600 متر دورتر از هتل است.
  • برج های شعله: این ساختمان های مدرن، تنها 800 متر تا شما فاصله داشته و با تاکسی 5 دقیقه و پیاده نزدیک به 10 دقیقه زمان می برد که به برج ها برسید.
  • میدان فواره: این میدان حدود 800 متر تا هتل فاصله دارد. با تاکسی 5 دقیقه و پیاده نزدیک به 10 دقیقه زمان می برد که به این میدان برسید.
  • پارک آپلند: این پارک حدود 900 متر دورتر است. با تاکسی 8 دقیقه و پیاده نزدیک به 14 دقیقه زمان می برد که به آنجا برسید.
  • مسجد تازه پیر: برای رفتن به این شاهکار معماری مساجد، 18 دقیقه پیاده روی یا 15 دقیقه رانندگی خواهید داشت چرا که فاصله آن تا هتل، 1.1 کیلومتر می باشد. اگر سوار اتوبوس خط 65 شوید هم، در مدت 13 دقیقه به این مسجد خواهید رسید.
  • سالن اپرا و باله آذربایجان: حدود 22 دقیقه پیاده روی یا 8 دقیقه رانندگی خواهید داشت چرا که فاصله آن تا هتل، 1.7 کیلومتر می باشد. اگر بااتوبوس خط 18 بروید، در مدت 17 دقیقه به این مسجد خواهید رسید.
  • پارک گروهبانان: 2.4 کیلومتر دورتر است که با 35 دقیقه پیاده روی، 12 دقیقه رانندگی یا 30 دقیقه با دو اتوبوس خط 61 و سپس 88 به آن می رسید.
  • ورزشگاه توفیق بهراموف: این ورزشگاه تا محل اقامت شما، 4 کیلومتر فاصله داشته که با ماشین 17 دقیقه و با اتوبوس خط 5، 35 دقیقه راه دارید تا به این مکان برسید.
  • مرکز فرهنگی حیدر علی اف: حدود 4.7 کیلومتر فاصله دارد و با ماشین 13 دقیقه و با دو خط اتوبوس، 35 دقیقه راه دارید تا به این مکان برسید.
  • مسجد بی بی-هیبت: حدود 6.2 کیلومتر فاصله دارد و با ماشین 13 دقیقه و با خط اتوبوس 125 حدود، 20 دقیقه زمان می برد تا به این مسجد برسید.
  • : فاصله ان تا هتل، 21.6 کیلومتر بوده که با ماشینبسته به اینکه از کدام خیابان به سمت هتل بیایید، حدود 43 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل فور سیزنز باکو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

آذربایجان، باکو 1095، خیابان 1 نفتچیلار

1 Neftchilar Ave, Baku 1095, Azerbaijan

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1965

به "معرفی هتل 5 ستاره فور سیزنز در باکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره فور سیزنز در باکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید