فرمان نشست فدراسیون های المپیکی با کمیته المپیک در دست کرونا!، فخری: در ارتباطیم

به گزارش آسمان فارس، نشست کمیته ملی المپیک با فدراسیون هایی که سهمیه گرفته اند در صورتی مجددا برگزار می گردد که شرایط شیوع ویروس کرونا بهبود پیدا کند.

فرمان نشست فدراسیون های المپیکی با کمیته المپیک در دست کرونا!، فخری: در ارتباطیم

به گزارش خبرنگاران، کمیته ملی المپیک برگزاری نشست های تخصصی خود با فدراسیون های المپیکی را آغاز نموده بود که به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا فعلا برگزاری ادامه آن لغوشده است.

کشتی و تکواندو فدراسیون هایی بودند که نشست آنها برگزار گردید و فعلا هم بقیه فدراسیون ها باید منتظر بهبود شرایط از لحاظ شیوع ویروس کرونا باشند.

پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی معاون سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو در گفت و گو با خبرنگاران درباره زمان برگزاری مجدد اعلام کرد: اگر شرایط از لحاظ شیوع ویروس کرونا بهتر گردد، احتمالا از دو هفته دیگر نشست ها را آغاز می کنیم. فعلا با توجه به شرایط تشخیص دادیم تمام جلسات را لغو کنیم.

او ادامه داد: البته ما با همه فدراسیون ها در تماس هستیم و مسئله ای از این بابت نداریم و برنامه هایشان نیز در حال اجرا است. برگزاری این نشست ها نیز صرفا جهت این بود که از برنامه های آینده فدراسیون ها با خبر باشیم.

فخری در پاسخ به این پرسش که دو فدراسیون تکواندو و کشتی مهمترین درخواست هایی که در نشست داشتند چه بوده است، گفت: تکواندو و کشتی هر دو درخواست هایی داشتند که بیشتر حمایت مادی و تامین سخت افزار بوده است و در حال اجرا است و آقای صالحی امیری هم دستورات لازم را داده است.

سرپرست کاروان ایران در بازی های ساحلی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه محتمل است این بازی ها لغو گردد، تاکید نمود: چینی ها به طور قاطع اعلام نموده اند که بازی ها را برگزار می نمایند اما باید دید در ماه های آینده شرایط به چه صورت است و از الان بخواهیم در خصوص آن اظهار نظر کنیم سخت است. اکنون نیز اسامی اولیه از فدراسیون ها گرفته شده و کار ثبت نام اولیه کاروان را انجام می دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1310

به "فرمان نشست فدراسیون های المپیکی با کمیته المپیک در دست کرونا!، فخری: در ارتباطیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمان نشست فدراسیون های المپیکی با کمیته المپیک در دست کرونا!، فخری: در ارتباطیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید