فرماندار: مردم به مناطق ییلاقی تفت سفر نکنند

به گزارش آسمان فارس، فرماندار تفت از مردم استان یزد خواست برای پیشگیری از ویروس کرونا همچنان از حضور در مناطق ییلاقی این شهرستان خودداری نمایند.

فرماندار: مردم به مناطق ییلاقی تفت سفر نکنند

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا نوکار در پیغامی اعلام کرد: با شیوع ویروس کرونا در ایران از اوایل اسفندماه سال 1398 ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا در منطقه تشکیل و تصمیمات و تدابیر لازم به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس اتخاذ و اجرا شد.

در ادامه پیغام آمده است: با توجه به اطلاعات مرکز آمار جمهوری اسلامی ایران، شهرستان تفت دومین شهر سالخورده در کشور است و این موضوع تدابیر ویژه ای برای جلوگیری از شیوع این ویروس در شهرستان را می طلبید، به همین دلیل با همکاری دستگاه های ذی ربط اعمال محدودیت تردد در نقاط شهری و روستایی، زودتر از سایر نقاط کشور در این شهرستان شروع شد.

نوکار اضافه نمود: اعمال محدودیت تردد در نقاط شهری و روستایی، تشدید و اجرای دقیق و کامل طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان، رضایت ساکنین شهرها و روستاها را در پی داشت و همکاری صمیمانه مردم باعث شد که آمار افراد مبتلابه ویروس کرونا در شهرستان تفت به کمترین میزان ممکن برسد.اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت تردد در نقاط مختلف شهری و روستایی تا ظهر امروز دوشنبه 25 فروردین ادامه داشت و با دستور رئیس جمهوری مبنی بر برطرف محدودیت تردد افراد در بین شهرستان های استان، مبادی ورودی شهری و روستایی، بازگشایی و امکان تردد خودروها در نقاط مختلف این شهرستان امکان پذیر شد.

در ادامه می خوانیم: در این برهه زمانی و با توجه به بازگشایی مسیرهای شهری و روستایی، از مردم شریف شهرستان تفت و مردم سایر شهرستان های استان یزد درخواست می گردد در صورت امکان از تردد و حضور غیرضروری در این شهرستان خودداری نمایند. در صورت لزوم برای حضور در نقاط مختلف، انتظار می رود مردم رعایت نکات بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 959

به "فرماندار: مردم به مناطق ییلاقی تفت سفر نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار: مردم به مناطق ییلاقی تفت سفر نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید