170 فیلم نوروزی در تلویزیون، مذاکره برای خرید فیلم های برنده سیمرغ، اعلام ساعت پخش

به گزارش آسمان فارس، شبکه های تلویزیونی نوروز سال جاری با پخش 170 فیلم سینمایی روز جهان به استقبال بهار می روند و هر روز حدود 12 فیلم سینمایی پخش می نمایند.

170 فیلم نوروزی در تلویزیون، مذاکره برای خرید فیلم های برنده سیمرغ، اعلام ساعت پخش

تلویزیون در نوروز 1402 با پخش 170 فیلم سینمایی تازه با مخاطبان خود همراه است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه های تلویزیونی نوروز سال جاری با پخش 170 فیلم سینمایی روز دنیا به استقبال بهار می روند و هر روز حدود 12 فیلم سینمایی پخش می نمایند.

شبکه یک سیما در ساعت 24، فیلم هایی همانند دوک، دو دوست، رهایی، مأموریت هوایی، نور سیاه و ... را پخش خواهد نمود.

شبکه دو سیما هم در ساعت 15:30 با فیلم هایی همانند تولسیداس پسر، بر فراز آسمان، اسرار حلقه، سرای خانوادگی، مرد تنهای ماه و ... مهمان نوروزی بینندگان سیماست.

شبکه سه سیما در ساعت 30 دقیقه بامداد فیلم های روز دنیا را پخش می نماید. جدال مرد و زنبور (مستر بین)، دنیای ژوراسیک 3، من زلاتان هستم، آمبولانس و مرد خاکستری نمونه ای از این فیلم هاست.

شبکه چهار سیما در ساعت 20:30 فیلم های بتمن، انولا هولمز 2، یک دست لباس، کیمی، لامبورگینی را تدارک دیده است.

شبکه پنج سیما در دو بخش تماشاخانه ساعت 9 و 13:30 منتخبی از فیلم های سینمایی ایران و دنیا را به روی آنتن می برد. دختر عزیزم، دزدان دریایی آخرین گنج پنهان، درنده، جامه قهرمانی، سقوط و ... فیلم هایی است که شبکه پنج برای بینندگان خود در این ایام پخش می نماید.

شبکه امید ساعت 16 فیلم های نوروزی خود را پخش می نماید. این شبکه فیلم های کاپیتان نُوا، مقر سری، جریان هوای آبی، آنچه من هستم، لایل لایلِ کروکدیل، بلند شو و ... را نمایش می دهد.

شبکه کودک در ساعت 14 فیلم های مناسب بچه ها را به نمایش درمی آورد. گربه چکمه پوش2: آخرین فرصت، هیولای دریا، فینیک، صدرا، بروبچه های رافادان (دهلیزهای قدیمی)، بروبچه های رافادان (عملیات در گوبکلی تپه) و ... از جمله این فیلم هاست.

شبکه نمایش در باکس ساعت 23 فیلم هایی همانند جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور، ترول، کارآگاه محله چینی ها، شبح مسابقات آزاد گلف و هانسان: اژدهای خیزان را پخش می نماید. بعلاوه این شبکه در ساعات 11، 13، 19، 21، 23 و یک بامداد نیز با مخاطبان خود همراه است.

شبکه افق فیلم های خود را در ساعت 13 پخش می نماید که خیانت، شکار، چرنوبیل، یکشا، حقیقت و عدالت و ... از جمله آن هاست.

شبکه سلامت فیلم های سینمایی را در ساعت 11 با زیرنویس ویژه ناشنوایان به روی آنتن می برد.

فیلم های شبکه فراتر هم در ساعت 22 پخش خواهد شد. دنیای عجیب، فینچ، چشمان مار، آشوب متحرک، ونوم کارنیچ وارد می گردد، نابخگرددنی و ... نمونه ای از این فیلم هاست که با کیفیت 4K به نمایش در می آید.

مذاکره اداره کل تامین و رسانه بین الملل برای خرید و پخش چندین فیلم از سینمای ایران و فیلم هایی که در جشنواره فیلم فجر سال جاری برنده سیمرغ شده اند، در حال اجرا است که جزییات آن به زودی اعلام می گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 اسفند 1401 بروزرسانی: 23 اسفند 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2151

به "170 فیلم نوروزی در تلویزیون، مذاکره برای خرید فیلم های برنده سیمرغ، اعلام ساعت پخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "170 فیلم نوروزی در تلویزیون، مذاکره برای خرید فیلم های برنده سیمرغ، اعلام ساعت پخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید