فتحی: بهتر بود الان 6 استقلالی به تیم ملی دعوت نمی شدند، پرسپولیس سوار موج سوپرجام شد

به گزارش آسمان فارس، مدیرعامل باشگاه استقلال اعتقاد دارد که بهتر بود شش بازیکن از استقلال در این برهه زمانی که این تیم با السد در لیگ قهرمانان آسیا مسابقه دارد به اردوی تیم ملی دعوت نمی شدند.

فتحی: بهتر بود الان 6 استقلالی به تیم ملی دعوت نمی شدند، پرسپولیس سوار موج سوپرجام شد

به گزارش خبرنگاران، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: این که شش بازیکن از باشگاه ما به تیم ملی دعوت می شوند، مایه خوشحالی است و نشان دهنده توانایی ها و پشتوانه باشگاه استقلال است اما بهتر بود در این برهه زمانی که استقلال یک بازی حساس با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا در پیش رو دارد، نام این شش بازیکن در لیست تیم ملی می بود اما برای آماده سازی برای بازی با السد در اختیار کادر فنی استقلال قرار می گرفتند و در اردوی بعدی تیم ملی به جمع ملی پوشان اضافه می شدند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد بیانیه روز گذشته (جمعه ) افتخاری، مدیرعامل سابق این تیم هم بیان کرد: نمی خواهم صحبتی در این مورد داشته باشم. اهالی فوتبال از همه بهتر در این مورد قضاوت می نمایند. این که می گویند مدیریت قبلی در ماجرای یازالده گومز تقصیر ندارند، صحیح نیست چرا که اگر آنها مقصر نبودند و اشتباهی صورت نگرفته بود، این بازیکن نمی توانست در مراجع قضایی بین المللی از باشگاه استقلال شکایت کند و شکایتش آنالیز گردد.

او که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می کرد همچنان بر مواضع باشگاه استقلال در مورد پیگیری ماجرای سوپرجام پافشاری کرد و گفت : باشگاه استقلال به رای کمیته انضباطی و استیناف اعتراض دارد و این موضوع را در مراجع بین المللی به صورت قطعی پیگیری می نماید. از نظر ما این بازی باید تجدید گردد.

در ادامه مجری برنامه از فتحی پرسید با توجه به این که تاریخ برگزاری سوپرجام از سه ماه قبل تعیین گردیده بود، آیا درخواست استقلال چند روز قبل از بازی مبنی بر عدم حضور در مسابقه کمی غیر منطقی نبوده است؟ فتحی پاسخ داد: من آن موقع مدیر باشگاه نبودم اما باید این را بگویم که در همان تاریخی که شما می گویید، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه هایش صراحتا اعلام می کرد که باشگاه پرسپولیس هم آمادگی حضور در سوپرجام در تیر ماه را ندارد اما بعد از این که فدراسیون فوتبال با سازمان لیگ ماجرای 3 بر صفر شدن نتیجه بازی به سود پرسپولیس را پیش کشیدند، آنها هم سوار این موج شدند و اعلام کردند که ما برای بازی در سوپرجام آماده هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در انتها در مورد مجوز حرفه ای گری باشگاه استقلال هم گفت : با کسانی که پرونده هایشان در فدراسیون و AFC باز بود، تسویه حساب کردیم تا بتوانیم مجوز حرفه ای گری را بگیریم اما هنوز افرادی که از باشگاه طلب دارند در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم در اسرع وقت این بدهی ها را هم پرداخت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 87

به "فتحی: بهتر بود الان 6 استقلالی به تیم ملی دعوت نمی شدند، پرسپولیس سوار موج سوپرجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: بهتر بود الان 6 استقلالی به تیم ملی دعوت نمی شدند، پرسپولیس سوار موج سوپرجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید