طلسم سولسشر؛ حذف از چهار نیمه نهایی متوالی!

به گزارش آسمان فارس، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی نروژی شیاطین سرخ طی 12 ماه به اندازه 26 سال حضور فرگوسن در این تیم، در مراحل نیمه نهایی متحمل شکست شده است!.

طلسم سولسشر؛ حذف از چهار نیمه نهایی متوالی!

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته، منچستریونایتد و منچسترسیتی در نیمه نهایی رقابت های لیگ کاپ انگلستان به مصاف هم رفتند که این ملاقات با نتیجه 2-0 به سود سیتیزن ها به انتها رسید تا شیاطین سرخ برای چهارمین بار در نیمه نهایی یک رقابت حذف شوند. به نقل از Simon Stone از BBC، با شکست منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ کاپ، اکنون این تیم تحت راهنمایی اوله گونار سولسشر در 4 نیمه نهایی مختلف حذف شده است. این در حالی است که منچستریونایتد تحت راهنمایی سر الکس فرگوسن طی 26 سال، در 4 نیمه نهایی از یک رقابت کنار رفت و اکنون سولسشر طی 12 ماه حضور خود در منچستریونایتد، چنین رکوردی را به ثبت رسانده است.

با توجه به اینکه منچستریونایتد در هفته های اخیر در لیگ برتر نتایج درخشانی گرفته و حتی در آستانه صدرنشینی نیز قرار گرفته بود، به نظر می رسید این تیم از بخت فراوانی برای رسیدن به فینال جام اتحادیه و غلبه بر منچسترسیتی برخوردار باشد. اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و منچستریونایتد با قبول شکست 0-2 برابر رقیب همشهری یک بار دیگر در مرحله نیمه نهایی بازنده شد.

منچستریونایتد در روزهای حضور اوله گونار سولسشر روی نیمکت خود چهار بار به مرحله نیمه نهایی رقابت های مختلف رسیده و هر چهار بار مغلوب شده است. شیاطین سرخ در این دوره دو بار در جام اتحادیه، یک بار در جام حذفی و یک مرتبه نیز در لیگ اروپا با شکست در این مرحله با تورنمنت های مذکور وداع نموده اند.

جالب اینجاست یونایتد در چهار بازی آخری که به نیمه نهایی جام اتحادیه راه یافته سه مرتبه مغلوب شده است. این در حالیست که پیش از این مقطع، یونایتد از 9 نیمه نهایی قبلی در این تورنمنت هشت بار پیروز به راهیابی به ملاقات انتهای شده بود. منچستریونایتد در دو سال اخیر و علیرغم سرمایه گذاری قابل قبول هنوز با سولسشر پیروز به فتح جام نشده و باید دید مدیران این باشگاه تا چه مقطعی به این سرمربی جوان و نروژی فرصت خواهند داد.

اوله گونار سولسشر پس از باخت منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی، به تحسین از قدرت حریف تیمش پرداخت ولی همچنین اعتقاد داشت که تیمش نسبت به نیمه نهایی های سال قبل، پخته تر بازی نموده است. به نقل از اسکای، دو گل از جان استونز و فرناندینیو در نیمه دوم، سیتیزن ها را در فینال لیگ کاپ به تاتنهام رساند. سولسشر پس از بازی به خبرنگاران گفت:

منچسترسیتی می تواند گل های خوب زیادی به ثمر برساند؛ آن را می توان پذیرفت. ولی پذیرش دریافت دو گل ساده از روی ضربات آغاز مجدد بسیار مأیوس نماینده است. فقط روی این صحنه ها خوب کار نکردیم. به اندازه کافی بخت جدی گلزنی نساختیم؛ حریف هم همین طور. آن دقت لازم که در بازی های اخیر داشتیم را امروز نداشتیم. امروز به اندازه کافی خوب نبودیم.

سرمربی منچستریونایتد اضافه نمود:

حریف ما یک منچسترسیتی بسیار خوب بود. آن ها خوب بازی کردند. وقتی آن ها خوب بازی می نمایند، باید برای شکست دادن شان خیلی خوب بازی کنید. امروز آن ذره اضافی را کم داشتیم. در حال نزدیک تر شدن هستیم. این یونایتد نسبت به یونایتدی که در نیمه نهایی های سال قبل بازی کرد خیلی بهتر است. باخت در این مرحله از مسابقات به مبحث روحی-روانی بر نمی شود. گاهی در نیمه نهایی حریف خوبی پیش روی تان قرار می گیرد. ما با تیمی رو به رو شدیم که احتمالا بهترین تیم حال حاضر انگلیس است.

در مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ انگلیس، منچستریونایتد با نتیجه 2-0 مغلوب منچسترسیتی شد تا از راهیابی به فینال رقابت ها بازماند. اوله گونار سولسشر برای چهارمین بار متوالی در قدم آخر کم آورد و نتوانست به همراه منچستریونایتد حضور در فینال یک رقابت حذفی را تجربه کند. منچستریونایتد تحت راهنمایی سولسشر ابتدا در مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ انگلیس در فصل 2019/20 مغلوب منچسترسیتی شد. سپس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در فصل 2019/20، کار را به چلسی واگذار کرد. شکست مقابل سویا در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، کار این تیم در فصل قبل را یکسره کرد و پایان شکست مقابل سیتی باز هم در نیمه نهایی لیگ کاپ، چهارمین حذف متوالی سرمربی نروژی در مراحل نیمه نهایی جام های مختلف را رقم زد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1426

به "طلسم سولسشر؛ حذف از چهار نیمه نهایی متوالی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم سولسشر؛ حذف از چهار نیمه نهایی متوالی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید