شیر جو دوسر برای وگان ها!

به گزارش آسمان فارس، امروز برندها با گروه های مختلفی از مخاطبان روبه رو هستند که هر یک ویژگی های خاص خود را داشته و بنابراین باید در فرایند همراهی با آنها، روینمودهای خاص تری را در زمینه فراوری محصولات و بازاریابی اتخاذ نمایند. به این معنا که دیگر زمان اینکه یک نسخه را برای همه مخاطبان بپیچند، تمام شده و بر این اساس باید این گروه های شاخص را شناسایی نموده و در رابطه با هر یک، بهترین و کارآمدترین رویکرد را انتخاب نمایند.

شیر جو دوسر برای وگان ها!

در سال های اخیر گیاه خواران و وگان ها رشد چشمگیری پیدا نموده اند و با توجه به مسائل مربوط به حقوق حیوانات و آگاهی مردم دنیا نسبت به این سبک زندگی، در بسیاری از نقاط دنیا گسترش پیدا نموده اند، به همین دلیل نیز برندها باید فراوری محصولات و فرایند تبلیغاتی خود را به سمت وسویی ببرند که این گروه ها را نیز پوشش دهد. یک برند اگر می خواهد به یک برند دنیای تبدیل گردد، باید رضایت همه گروه های مخاطب را به دست بیاورد . به همین دلیل برند استارباکس، خط فراوری خود را گسترش داده و فراوری شیر گیاهی را برای مخاطبان وگان خود در دستور کار قرار داده است.

وگان ها یک پله از گیاه خواران جلوتر بوده و نه تنها گوشت مصرف نمی نمایند، بلکه محصولات دامی را نیز تحریم نموده اند، اما حقیقت این است که این گروه از افراد نیز در جامعه حضور داشته و سبک زندگی آنها در حال رقم زدن جریان تازه ای در فرایند مصرف است. به همین دلیل نیز برند استارباکس به منظور توسعه آگاهی برند خود در دنیا، این گروه را مد نظر قرار داده و با فراوری شیری که از جو دوسر به دست می آید، گروه تازه ای را در فهرست مخاطبان خود قرار داده است؛ گروهی که محصولات مشابه کمتری برای آنها در بازار وجود داشته و به همین دلیل نیز استارباکس می تواند در یک فضای کمتر رقابتی، محصولات خود را به آنها عرضه کند.

اخیرا برند استارباکس نوشیدنی شیر جو دوسر را به محصولات خود اضافه نموده است تا وگان ها را نیز در گروه مصرف نمایندگان قهوه های خود قرار دهد. این نوشیدنی فعلا در 300 شعبه در منطقه Midwest ایالات متحده آمریکا عرضه شده است. به همین دلیل می توان از شیرهای نارگیل و بادام این کمپانی نیز نام برد که در منوی فروش آن قرار گرفته بودند. با توجه به گسترش جمعیت وگان ها، فروش لبنیات طی 4سال گذشته کاهش یافته و بنابراین فراوری شیرهای گیاهی با استقبال گروه های وگان روبه رو بوده و می تواند یک جایگزین مناسب در این بازار باشد.

مؤسسه تحقیقات بازار Mintel پیش بینی می نماید فروش شیرهای غیرلبنی تا سال 2023 به 3.1 میلیارد دلار برسد که چنین آماری نشان می دهد برندها به نیازهای اقشار مختلف جامعه توجه نموده و به دنبال گسترش بازار خود در دنیا هستند.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 775

به "شیر جو دوسر برای وگان ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیر جو دوسر برای وگان ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید