شیائومی می 11 پرو هم به نمایشگر ثانویه روی پنل پشتی مجهز خواهد شد

به گزارش آسمان فارس، با توجه به تصویری که به تازگی منتشر شده، به نظر می رسد شیائومی میخواهد مانند می 11 اولترا روی پنل پشتی گوشی می 11 پرو هم از نمایشگر ثانویه استفاده کند.

شیائومی می 11 پرو هم به نمایشگر ثانویه روی پنل پشتی مجهز خواهد شد

شیائومی اوایل امسال از گوشی می 11 رونمایی کرد اما بدیهی است باید منتظر مدل های مختلفی از این محصول باشیم که فعلا در رابطه با می 11 پرو، می 11 اولترا و لایت مطمئن هستیم. در رابطه با مدل اولترا اما تصاویر متعددی منتشر شد که نشان می داد این محصول از ماژول دوربین بسیار عظیم بهره می برد که روی آن یک نمایشگر ثانویه هم تعبیه شده بود. دلیل تعبیه این نمایشگر احتمالا به خاطر سهولت در ثبت تصویر سلفی با دوربین اصلی و قدرتمند گوشی است اما اینکه چه کارهای دیگری می توان با آن انجام داد فعلا معین نشده.

پیش از این تصور می کردیم این طراحی مختص مدل اولترا است و چون تصویری هم از گوشی شیائومی می 11 پرو در اختیار نداشتیم، مطمئن نبودیم طراحی این محصول چگونه خواهد بود. تا اینکه امروز تصویری از ماژول دوربین مدل پرو منتشر شد که نشان می دهد شرکت چینی می خواهد برای این محصول هم از نمایشگر ثانویه استفاده کند. تصویر منتشر شده گویا خط فراوری قطعات این گوشی را نشان می دهد چون اگر به پس زمینه هم دقت کنید می توانید تعداد زیادی از این ماژول را مشاهده کنید.

  • نمایشگر دوم شیائومی می 11 اولترا مثال بارزی از ویژگی بی فایده است

از تصویر این ماژول پیداست که می 11 پرو به سه دوربین مجهز خواهد شد که شامل دوربین اصلی، فوق عریض و پریسکوپی می شوند. در سمت راست هم فلش و نمایشگر ثانویه تعبیه خواهند شد که در کنار هم ماژول بسیار عظیمی را تشکیل داده اند. شیائومی میخواهد برای مدل پرو و اولترا از سری می 11 از سنسورهای عظیم GN2 سامسونگ استفاده کند که اندازه آن به 1/1.12 اینچ می رسد و 50 میلیون پیکسل 1.4 میکرومتری خواهد داشت.

همچنین این سنسور از نسل جدید فناوری ترکیب پیکسلی 4 به 1 پشتیبانی می نماید تا در نور کم عملکرد گوشی بهتر گردد. گفته می گردد لنز پریسکوپی به کار رفته در این گوشی ها (حداقل در مدل اولترا) قادر به عظیم نمایی دیجیتالی 120 برابری است که تا به امروز فقط در گوشی شیائومی می 10 اولترا شاهد چنین میزان از عظیم نمایی دیجیتال بودیم. در بین گوشی های سال 2021 هم فعلا فقط گلکسی S21 اولترا با زوم دیجیتال 100 برابری و اپتیکال 10 برابری حرف های زیادی برای گفتن دارد.

طبق خبرهای منتشر شده، می 11 پرو و اولترا قرار است از نمایشگری 6.81 اینچی از نوع AMOLED بهره ببرند که نمونه آن را در می 11 هم دیده بودیم. نمایشگری که کیفیت و وضوح بسیار خوبی دارد. وضوح تصویر این نمایشگر به +1440P می رسد و از رفرش ریت 120 هرتز و نرخ الگوبرداری لمس 480 هرتزی بهره می برد. گفتنی است اسنپدراگون 888 مطابق انتظار قلب تپنده این دو گوشی را تشکیل می دهد و فعلا فقط می 11 لایت است که گفته می گردد با اسنپدراگون 870 و قیمتی در حدود 410 یورو در دسترس قرار خواهد گرفت.

می 11 پرو همچنین به شارژری 66 واتی مجهز می گردد که انتظار می رود مثل مدل استاندارد، در بازارهای جهانی این شارژر به همراه محصول عرضه گردد. طبق شنیده ها، سرعت شارژر این گوشی از مدل استاندارد بیشتر است اما قطعا نمی تواند در حد و اندازه های مدل اولترا با شارژر 120 واتی ظاهر گردد.

طبق گفته های افشاگر معروف چینی یعنی Digital Chat Station، شیائومی در ماه مارس و آوریل گوشی های زیادی را راهی بازار خواهد نمود که شامل پرچم دارها هم می شوند. اگر قرار باشد یکی از این دو مدل زودتر رونمایی گردد آن قطعا می 11 پرو خواهد بود چرا که شایعات کنونی به عرضه مدل اولترا در نیمه دوم امسال اشاره داشته اند. حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه خبرهای بیشتری پیرامون این موضوع منتشر می گردد.

  • شیائومی می 11 لایت با ضخامت بسیار کم در وب سایت TENNA دیده شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1547

به "شیائومی می 11 پرو هم به نمایشگر ثانویه روی پنل پشتی مجهز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می 11 پرو هم به نمایشگر ثانویه روی پنل پشتی مجهز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید