سیگنال مثبت شرکت ها برای آینده بورس

به گزارش آسمان فارس، به گزارش خبرنگاران،در حالی شاهد تغییر استراتژی سهامداران بورس تهران در فضای معاملاتی هستیم که بررسی گزارش های 9ماهه منتشر شده نشان از شرایط رو به بهبود عملکرد شرکت ها دارد. هر چند طی وقت اخیر عمدتا صنایع کوچک و متوسط مورد اقبال بورس بازان قرار گرفتند اما بررسی صورت های مالی بزرگان بورس نیز از پتانسیل رو به رشد این دست از شرکت ها حکایت دارد.

سیگنال مثبت شرکت ها برای آینده بورس

در گروه فلزات اساسی شرکت فولاد مبارکه در حوزه فروش محصولات از رشد 167 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و در ماه گذشته توانست 8/ 7 هزار میلیارد تومان از محصولات را به فروش برساند. در واقع فولاد توانست بیشترین درآمد ماهانه را از زمان تاسیس تا به امروز به دست آورد.

این شرکت طی 9 ماه سال جاری 4/ 49 هزار میلیارد تومان درآمد فروش داشت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، میزان 67 درصد رشد را نشان می دهد. نگاهی به مجموع فروش محصولات نشان می دهد که در ماه قبل 609 هزارتن فروش اجرا شده است که از باب ریالی درآمد فروش در آذر ماه نسبت به آبان ماه رشد 4 درصدی را نشان می دهد.

در گروه خودرو و ساخت قطعات شرکت سایپا با ارائه آمار تولید و فروش محصولات خود طی یک ماه گذشته نشان داد که با سرمایه 5/ 19 هزار میلیارد تومانی 3/ 1 هزار میلیارد تومان در آمد محقق کرده است.

این در حالی است که خساپا در عملکرد 9 ماهه 4/ 9 هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته از کاهش 12 درصدی حکایت دارد.در گروه استخراج کانه های فلزی شرکت چادرملو توانست در گزارش ارائه عملکرد 9 ماهه 2/ 15 هزار میلیارد تومان درآمد محقق کند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد 119 درصدی را نشان می دهد.

منبع: دنیای اقتصاد

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1407

به "سیگنال مثبت شرکت ها برای آینده بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیگنال مثبت شرکت ها برای آینده بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید