ساچی: آنچلوتی زیر بار حرف زور نمی رود

به گزارش آسمان فارس، خبرنگاران: به عقیده سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا، کارلو آنچلوتی در سمت مربیگری رئال مادرید پیروز خواهد شد و از سوی سران این باشگاه تحت فشار قرار نخواهد گرفت.

ساچی: آنچلوتی زیر بار حرف زور نمی رود

به گزارش خبرنگاران، آریگو ساچی که سابقه فعالیت به عنوان مدیرورزشی کهکشانی ها را دارد، با تمجید از تصمیم سران رئال مادرید برای انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی، تاکید کرد این مرد ایتالیایی در سانتیاگوبرنابئو نقش عروسک خیمه شب بازی فلورنتینو پرس و دستیاران او را بازی نخواهد کرد.

کارلتو از سوی بسیاری به عنوان بازگردانده صلح و آشتی به رختکن رئال مادرید پس از سه سال مربیگری جنجالی و پرحاشیه ژوزه مورینیو توصیف شده اما به نظر ساچی؛ سرمربی پیشین پاری سن ژرمن تنها به منظور آرام کردن جو سانتیاگوبرنابئو به پایتخت اسپانیا نرفته است.

ساچی به روزنامه مارکا چاپ اسپانیا گفت: یادم می آید یک بار قبل از یکی از بازی های میلان در لیگ قهرمانان اروپا، سیلویو برلوسکونی گفت فیلیپو اینزاگی باید در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد. آنچلوتی هم در یک کنفرانس مطبوعاتی به او کنایه زد و گفت امیدوارم آقای رئیس ترکیب درست را انتخاب کرده باشد و ما ببریم. روز بازی کارلو، اینزاگی را در ترکیب قرار نداد و میلان بازی را برد. او به حرف همه گوش می کند اما زیر بار زور نمی رود.

سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا در ادامه با تمجید از هموطن خود تاکید کرد تیم های آنچلوتی نه تنها جذاب بازی می کنند بلکه خوب هم نتیجه می گیرند. او گفت: به آنچلوتی گفته ام فراموش نکند بردن به تنهایی برای اسپانیایی ها کافی نیست. کارلو فرد خوب و باهوشی است که فوتبال را خوب می شناسد و جایگاه رئال مادرید را در دنیای فوتبال درک می کند. کار کردن در رئال مادرید برای او مایه افتخار است و بالعکس.

ساچی بیان نمود: آنچلوتی یک مربی برنده است اما تیم های او علاوه بر بردن راه و رسم درست بازی کردن را هم یاد می گیرند. زمانی که فلورنتینو نظر مرا درباره او جویا شد به او گفتم برای قراردادن بستن به اینمربی لحظه ای تردید نکند.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 359

به "ساچی: آنچلوتی زیر بار حرف زور نمی رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساچی: آنچلوتی زیر بار حرف زور نمی رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید