اینتر در پی به خدمت دریافت آلونسو از چلسی

به گزارش آسمان فارس، باشگاه اینتر نسبت به خدمت دریافت هافبک اسپانیایی تیم فوتبال چلسی علاقه مند است.

اینتر در پی به خدمت دریافت آلونسو از چلسی

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی آ اِس راستا دوران حرفه ای مارکوس آلونسو در پنجره نقل وانتقالات زمستانی ممکن است تغییر کند، چرا که باشگاه اینتر شرایط این هافبک اسپانیایی را زیرنظر دارد. با توجه به اینکه آنتونیو کاندروا و کوادوو آساموآ دچار مصدومیت هایی هستند، مدیران باشگاه اینتر به دنبال تقویت تیم تحت هدایت آنتونیو کونته هستند و به این منظور قصد دارند آلونسو را از چلسی به خدمت بگیرند.

آلونسو 28 ساله این فصل جایگاه ثابتی در تیم تحت هدایت فرانک لمپارد نداشته و به نوعی پشت امرسون و آسپیلیکوئتا مانده است. او این فصل در 16 بازی لیگ برتری تنها در 7 بازی در ترکیب آبی پوشان لندنی بوده است. او تاکنون در 133 بازی از رقابت های مختلف برای آبی پوشان لندنی به میدان رفته و 19 گل هم به ثمر رسانده است.

فرناندو آلونسو که در سال 2016 به چلسی پیوست، سابقه بازی در رقابت های سری A ایتالیا با تیم فیورنتینا را دارد و حالا ممکن است بعد از سه سال با اینتر به بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایتالیا بازگردد. این هافبک متولد مادرید در تابستان اخیر هم از تیم های اتلتیکومادرید و رئال مادرید پیشنهادهایی داشت اما در نهایت تصمیم گرفت تا قراردادش را با چلسی تا سال 2023 تمدید کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 659

به "اینتر در پی به خدمت دریافت آلونسو از چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر در پی به خدمت دریافت آلونسو از چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید