زمینه حضور گردشگران سلامت پاکستانی در شیراز فراهم می شود

به گزارش آسمان فارس، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، زمینه حضور گردشگران سلامت پاکستانی در شیراز فراهم می شود.

زمینه حضور گردشگران سلامت پاکستانی در شیراز فراهم می شود

سید یوسف جمیل حسین رضوی، نایب رئیس انجمن آژانس های مسافرتی پاکستان در دیدار با سید مؤید محسن نژاد، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اظهار کرد: علاوه بر حوزه گردشگری مذهبی، کشور ایران در حوزه گردشگری سلامت نیز دارای ظرفیت های نهفته ای است که امیدواریم با شناخت ظرفیت های درمانی ایران پس از بازگشت به پاکستان، زمینه حضور بیماران پاکستانی را به ایران فراهم می کنیم.

نایب رئیس انجمن آژانس های مسافرتی پاکستان ادامه داد: علیرغم ظرفیت های بی بدیل شیراز بعنوان مقصد گردشگری در بین پاکستانی ها به خوبی معرفی نشده است که باید زمینه معرفی هرچه بیشتر شیراز به گردشگران پاکستانی فراهم شود.

او با اشاره به جمعیت 220 میلیونی پاکستان بیان نمود: فرصت های بسیار خوبی برای سفر پاکستانی ها به ایران و شیراز وجود دارد و خواهان خواهرخواندگی بین شهرهای شیراز، کراچی و لاهور هستیم.

سید یوسف جمیل حسین رضوی اضافه کرد: سه شهر بزرگ کراچی، لاهور و اسلام آباد به عنوان سه شهر پرجمعیت کشور پاکستان هستند که همین سه شهر ظرفیت خوبی برای اعزام گردشگران به شیراز دارند و ما به این منظور می توانیم از پروازهای تهران و مشهد استفاده کنیم.

سید مؤید محسن نژاد، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس نیز در این دیدار بیان نمود: با توجه به ظرفیت های گردشگری مذهبی، سلامت، فرهنگی تاریخی و طبیعت شیراز و استان فارس و همچنین زیرساخت هایی همچون هتل ها و بیمارستان ها این استان و شیراز را متفاوت تر از سایر مقاصد گردشگری کرده است.

او ادامه داد: شیراز در گردشگری مذهبی نیز با توجه به وجود حرم مطهر شاهچراغ دارای ظرفیت هایی است که می تواند جاذبه زیارتی برای پاکستانی ها باشد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: در سه بعد سلامت و طبیعت و چشمه های آب درمانی، فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران پاکستانی در استان فارس وجود دارد.

محسن نژاد با اشاره به وجود سرویس های پزشکی همچون پیوند اعضا در فارس و منحصر بفرد بودن این خدمات پزشکی در فارس اضافه کرد: امیدواریم با بازدید از بیمارستان ها و هتل های شیراز، پرواز مستقیم شیراز کراچی یا شیراز لاهور راه اندازی شود و پاکستانی ها برای دریافت مستقیم خدمات پزشکی در شیراز راحت سفر کنند.

منبع: همگردی
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1933

به "زمینه حضور گردشگران سلامت پاکستانی در شیراز فراهم می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه حضور گردشگران سلامت پاکستانی در شیراز فراهم می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید