تور ارزان دبی: خرید بلیط دبی با ارزانترین قیمت

به گزارش آسمان فارس، طبق بخشنامه اداره گذرنامه کنترل فرودگاه بین المللی دبی، دارندگان انواع ویزای دبی برای ورود به امارات متحده عربی ملزم به داشتن بلیط رفت و برگشت بوده و در صورت ارائه بلیت یک طرفه، مسافر پذیرش نمی گردد - به استثناء دارنده ویزای اقامت امارات یا ویزای کار امارات که نیازی به خرید بلیت برگشت دبی ندارد.

تور ارزان دبی: خرید بلیط دبی با ارزانترین قیمت

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

ایران ایر تور

هواپیمایی ایران ایر تور دوشنبه و آدینه از تهران به دبی و از مشهد به دبی پرواز دارد. پرواز دبی با ایران ایر تور در ترمینال یک فرودگاه اصلی شهر دبی فرود می آید. از آنجایی که برنامه پرواز تهران دبی ایران ایر تور 10:20 صبح و پرواز دبی تهران ایران ایر تور 21:20 شب است، مجری تور دوبی مایل به رزرو بلیط دبی با ایران ایر تور است تا مسافر دبی فرصت کافی برای استفاده از خدمات گردشگری دبی را داشته باشد. بار مجاز مسافر ایران ایر تور در راستا تهران دبی تهران سی کیلو است. آژانس هواپیمایی قاره پیما نمایندگی فروش ایران ایر تور است.

هواپیمایی ماهان

معمولا مسافران دبی با ماهان ایر فکر می نمایند چون روزی سه پرواز مختلف از تهران به دبی (08:00 صبح، 11:00 صبح، 18:00 عصر) و از دبی به تهران (12:00 ظهر، 14:00 ظهر، 21:00 شب) انجام می گردد به راحتی می توان تاریخ بلیط دبی هواپیمایی ماهان را تغییر داد. آن طور که از تجربه قاره پیما برمی آید جریمه تغییر تاریخ بلیط صادر شده به وسیله شرکت هواپیمایی ماهان در راستا تهران دبی یا دبی تهران هشتصد هزار تومان است البته به شرط ثابت ماندن کلاس پرواز ماهان ایر ! برخی از بلیط های دوبی با ماهان ایر کلا چارتر هستند (بلیت مقرون به صرفه دبی) شرکت خدمات مسافرت هوائی و گردشگری قاره پیما نمایندگی فروش ماهان ایر است.

فلای دبی

فلای دوبی به عنوان یک شرکت هواپیمائی مقرون به صرفه قیمت پروازهای خود را از آل مکتوم شهر دبی شروع کرد. فلای دبی با حذف چمدان نرخ بلیط تهران دبی یا بلیت دبی تهران را پایین آورد اما خدمت ارائه شده مورد استقبال مسافرهای ایرانی قرار نگرفت. پرواز تهران دبی با فلای دبی (01:45 بامداد، 10:45 صبح، 16:10 بعد از ظهر) و دبی تهران با فلای دوبی (07:00 صبح، 12:30 ظهر، 22:00 شب) معمولا غیر قابل استرداد و غیر قابل تغییر تاریخ سفر است. پرواز فلای دبی در راستا مشهد دبی هم هر روز انجام می گردد. برنامه پرواز اصفهان دبی با فلای دبی فقط شنبه و سه شنبه برقرار است. امکان رزرو بلیط لار دبی با فلای دبی وجود دارد (شنبه و چهارشنبه) ظرفیت پرواز بندرعباس دبی با فلای دوبی معمولا پر نمی گردد (آدینه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه) مسافران برای ترانزیت در فرودگاه بین المللی دبی با هواپیمایی فلای دوبی از شیراز به دبی می فرایند (به غیر از دوشنبه و آدینه)

قشم ایر

پرواز مستقیم قشم دبی با قشم ایر در روزهای شنبه و دوشنبه و پنج شنبه به درد ساکنان جزیره قشم می خورد. پرواز چارتر قشم ایر روزی یک بار از تهران به دبی می رود اما به توصبه وب سایت قاره پیما خیلی روی این پرواز ارزران تهران دبی حساب باز نکنید چون یک در میان کنسل می گردد ! در عوض پرواز دبی از لار با قشم ایر خیلی هوادار دارد - آدینه و سه شنبه. هواپیمایی قشم هفته ای دو بار شیراز را به مقصد دوبی ترک می نماید (یکشنبه و چهارشنبه)

ایران ایر

ایران ایر هر روز از شیراز به دبی پرواز دارد، به غیر از پنجشنبه ولی شرکت ایران ایر مجری هیچ پروازی بین تهران و دبی نیست ! برنامه پروازی ایران ایر از شهرهای دیگر ایران به توضیح زیر است (ترمینال یک فرودگاه اصلی شهر دبی)

رزرو بلیط اهواز دبی با ایران ایر - دوشنبه و آدینه

صدور بلیت لار دبی با ایران ایر - یکشنبه و سه شنبه

خرید تیکت بندرعباس دبی با ایران ایر - فقط چهارشنبه ها

هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات پروازهای منظم روزانه از تهران به دبی 05:30 صبح و 11:40 صبح و 19:20 عصر / از دبی به تهران 01:20 بامداد و 07:45 صبح و 15:00 بعد از ظهر را انجام می دهد. ترمینال سه فرودگاه بین المللی دبی قطب اصلی همه پروازهای امیریتس ایرلاینز است. استراحتی کوتاه در هتل های دبی برای مسافر ایرانی هواپیمایی امارات ممکن است، به شرط داشتن بلیط ادامه راستا از دبی به مقصدی دیگر در جهان . . . بلیط فرست کلاس هواپیمایی امارات در راستا تهران دبی وجود ندارد. بار مجاز مسافر اکونومی کلاس امارات ایرلاینز از تهران به دبی سی کیلو است.

خوب مسافر هواپیمایی امارات امکان استفاده از سرویس اتوبوس شاتل دبی ابوظبی یا دبی العین را دارد.

توصیه سامانه رزرو اینترنتی بلیط هواپیما قاره پیما: مسافرهایی که ویزای خانوادگی امارات دارند می بایست همگی با هم به دوبی سفر نمایند در غیر این صورت دیپورت می شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2033

به "تور ارزان دبی: خرید بلیط دبی با ارزانترین قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: خرید بلیط دبی با ارزانترین قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید