رم پایان متوقف شد

به گزارش آسمان فارس، خبرنگاران: یازدهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با قطع نوار پیروزی های متوالی صدرنشین رقابت ها پیگیری شد.

رم پایان متوقف شد

به گزارش خبرنگاران، در آخرین دیدار از روز دوم هفته یازدهم رقابت های سری A، شب گذشته (یکشنبه) تیم رم در خانه تورینو با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد تا برای اولین بار در فصل جاری امتیاز از دست داده باشد.

رم در شرایطی به تساوی با تورینو بسنده کرد که در دقیقه 28 توسط کوین استروتمن گل نخست بازی را به ثمر رساند اما گل دقیقه 63 آلسیون چرچی کار را برای میزبان به تساوی کشاند. این گل دومین گل خورده رم در این فصل از رقابت های سری A بود.

پس از 10 پیروزی متوالی این اولین تساوی و اولین دیداری است که رم در آن امتیاز از دست داد و به این ترتیب نتوانست حاشیه امنیت خود در صدر جدول را دوباره به 5 امتیاز افزایش دهد. با یک امتیاز این بازی جالوروسی اکنون با نزدیک ترین تعقیب کننده خود در جدول رده بندی سری A سه امتیاز فاصله دارد.

در آخرین دیدار هفته یازدهم سری A امشب بولونیا میزبان کیه وو است. در جدول رده بندی رقابت ها، رم با 31 امتیاز صدرنشین است و تیم های ناپولی و یوونتوس هر 2 با 28 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 371

به "رم پایان متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رم پایان متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید