دانایی و مانایی در قلب طهران با هفته کتاب و کتاب خوانی

به گزارش آسمان فارس، خبرگزاری خبرنگاران- علی محمد سعادتی از برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی در شهرداری منطقه 12 با شعار دانایی و مانایی اطلاع داد که با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال اجرا است.

دانایی و مانایی در قلب طهران با هفته کتاب و کتاب خوانی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، علی محمد سعادتی، شهردار منطقه منطقه با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی که از 24 آبان ماه شروع شده و تا 2 آذرماه 1399 ادامه خواهد داشت، از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به همین مناسبت اطلاع داد.

او با بیان این مطلب که هفته کتاب و کتاب خوانی یادآور اهمیت قلم و نگارش فرهنگ، تمدن و دانش است که پاسداشت از آن به عهده همه افراد جامعه می باشد، گفت: ویژه برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی به همت اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12 در حال برگزاری است و برنامه های مختلفی با همین موضوع در این هفته پیش بینی شده است.

سعادتی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در همه ویژه برنامه های مناسبتی در کشور اضافه کرد: سال جاری هفته کتاب و کتاب خوانی با شعار دانایی، مانایی به صورت مجازی و با مشارکت شهروندان نواحی و محلات 14گانه قلب طهران برگزار می گردد.

او درباره روش های ارتباطی شهروندان برای شرکت در برنامه ها گفت: علاقه مندان به شرکت در این برنامه ها می توانند با اداره فرهنگی منطقه تماس بگیرند و اطلاعات لازم در این زمینه به آنها داده خواهد شد.

شهردار منطقه با اشاره به بعضی از این برنامه ها شرح داد: از جمله برنامه های در نظر گرفته شده و در حال انجام در هفته کتاب و کتابخوانی، برگزاری مسابقه حافظ خوانی ویژه دانش آموزان، مسابقه شاهنامه خوانی، مسابقه برای معرفی کردن زیباترین کتابخانه محله در سطح محلات، مسابقه کتابخوانی صحیفه سجادیه، با تمرکز روی دعای هفتم صحیفه سجادیه و اهدای کتاب به علاقه مندان است که در نواحی 6گانه در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1320

به "دانایی و مانایی در قلب طهران با هفته کتاب و کتاب خوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانایی و مانایی در قلب طهران با هفته کتاب و کتاب خوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید