خبرنگاران شکوفایی وزنه برداری اصفهان نیازمند تجهیزات بیشتر است

به گزارش آسمان فارس، اصفهان - خبرنگاران - رییس هیات وزنه برداری اصفهان گفت: وزنه برداران مستعد این استان نیازمند ارتقای حوزه سخت افزاری و امکانات و تجهیزات بیشتر است.

خبرنگاران شکوفایی وزنه برداری اصفهان نیازمند تجهیزات بیشتر است

مهدی صفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: در سال های اخیر و بویژه پس از شروع بکار دوره جدید هیات فعالیت های خوبی در بخش زیرساختی بخصوص در خانه وزنه برداری اصفهان انجام گرفت اما باز هم نیاز است که اعتبارات بیشتری به این امر اختصاص یابد.

وی ادامه داد: امروز ارتقای وسایل و امکانات و بهبود تجهیزات از جمله نیازهای اصلی توسعه ورزش به شمار می رود و رشته وزنه برداری از این امر مستثنی نیست.

رییس هیات وزنه برداری اصفهان با اشاره به افزایش برنامه های آموزشی مجازی این رشته از زمان همه گیری بیماری کووید-19 گفت: این خطه از لحاظ مربیگری جایگاه بالایی دارد و نشان می دهد که می توان با برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر شاهد شکوفایی وزنه برداری در این منطقه بود.

صفری با اشاره به دعوت از چهار اصفهانی به اردوی انتخابی تیم ملی اضافه نمود: بی شک توانمندی اصفهان بگونه ای است که می توان در آینده شاهد حضور بیشتر از این خطه در تیم ملی باشیم.

وی وزنه برداری بانوان را یکی دیگر از قابلیت های اصفهان برشمرد و گفت: کارهای زیربنایی خوبی برای ورزش بانوان انجام گرفت ولی کمبود سخت افزاری دارند که با برنامه ریزی بصورت تدریجی برای رفع این نقیصه تلاش خواهیم کرد.

در استان اصفهان بالغ بر 220 وزنه بردار در 2 بخش بانوان و آقایان فعالیت دارند که بالغ بر 40 درصد آنان مربوط به شهرستان اصفهان است.

استان اصفهان بیش از 375 هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و 700 باشگاه ورزشی دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1671

به "خبرنگاران شکوفایی وزنه برداری اصفهان نیازمند تجهیزات بیشتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکوفایی وزنه برداری اصفهان نیازمند تجهیزات بیشتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید