خبرنگاران سه منطقه پرخطر انتشار کرونا بروجرد معین شد

به گزارش آسمان فارس، بروجرد - خبرنگاران - رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: سه منطقه پرخطر انتشار ویروس کرونا در این شهرستان توسط مجریان بهداشتی شناسایی و معین شده است.

خبرنگاران سه منطقه پرخطر انتشار کرونا بروجرد معین شد

دکتر محمد کاکاوند روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: به منظور شناسایی بیشتر مبتلایان به ویروس کرونا مرکز16 ساعته در درمانگاه شهید باهنر بروجرد راه اندازی شده است.

وی گفت: با راه اندازی این ایستگاه شناسایی مبتلایان به ویروس سرعت بیشتری گرفته و هم اکنون 2 محله قآنی و انتهای خیابان 30 متری و همچنین روستای فلک الدین به عنوان مناطق پرخطر شناسایی شده است.

وی با اشاره به عدم حذف مسافرتها، دید و بازدیدهای ایام نوروز و خرید و حضور در بازار اعلام کرد: پیش بینی شده بود که انتشار ویروس کرونا به پیک خود برسد و بدون شک اینگونه که شاهد افزایش آمار مبتلایان و رسیدن به شرایط قرمز هستیم قطعا آخر فروردین پیک بیماری در بروجرد است.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد افزود: باید توازنی بین بیماریابی، بستری، امکانات و تجهیزات بیمارستان و توانمندی نیروها و کادر پرستاری و پزشکی باشد.

وی تاکید نمود: همه مسایل پیرامون بیماری کرونا مطرح می گردد و در اختیار مسوولان استانی و شهرستانی قرار داده می گردد تا بهترین تصمیمات و برنامه ریزیها را برای مهار این بحران اتخاد گردد.

دکتر کاکاوند تاکید نمود انتظار می رود مردم جز برای کارهای ضروری از منزل با رعایت نکات بهداشتی خارج نشوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 945

به "خبرنگاران سه منطقه پرخطر انتشار کرونا بروجرد معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه منطقه پرخطر انتشار کرونا بروجرد معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید