حاشیه های نمایشگر گلکسی S25 اولترا باریک تر از آیفون 16 پرو مکس است

به گزارش آسمان فارس، در پی رونمایی اپل از سری آیفون 16 و حاشیه های بسیار باریک نمایشگر مدل های پرو، سامسونگ میخواهد با گلکسی S25 اولترا گوی سبقت را از رقیب دیرینه خود برباید.

حاشیه های نمایشگر گلکسی S25 اولترا باریک تر از آیفون 16 پرو مکس است

با توجه به گزارش ها و رندرهای منتشر شده به وسیله IceUniverse، افشاگر معروف دنیای فناوری، گلکسی S25 اولترا با حاشیه های نمایشگر 0.2 میلی متر باریک تر از گلکسی S24 اولترا عرضه خواهد شد. این کاهش ضخامت حاشیه ها باعث می گردد تا پرچمدار آینده سامسونگ حتی از آیفون 16 پرو مکس نیز حاشیه های باریک تری داشته باشد.

رندرهای منتشر شده نشان می دهد که گلکسی S25 اولترا از لبه های گردتری نسبت به نسل قبل برخوردار خواهد بود که در دست گرفتن آن را راحت تر می نماید. با این حال، بعضی معتقدند که این تغییر طراحی، جذابیت پرچمداران قبلی سامسونگ را ندارد.

در کنار حاشیه های باریک، گلکسی S25 اولترا انتظار می رود با مشخصات قدرتمندی مانند دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دو دوربین 50 مگاپیکسلی اولتراواید و تله فوتو، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، پردازنده Snapdragon 8 Gen 4، رابط کاربری One UI 7.1 مبتنی بر اندروید 15 و هفت سال پشتیبانی نرم افزاری به بازار عرضه گردد.

با وجود اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از میزان حاشیه های نمایشگر گلکسی S25 و S25 پلاس منتشر نشده، انتظار می رود با نزدیک شدن به رویداد رونمایی گلکسی S25 در فوریه 2025، جزئیات بیشتری از این گوشی ها فاش گردد.

رقابت سامسونگ و اپل در زمینه کاهش حاشیه های نمایشگر، نویدبخش آینده ای هیجان انگیز برای گوشی های هوشمند است و کاربران می توانند منتظر تجربه ای فراگیرتر از محتوای نمایش داده شده بر روی نمایشگر گوشی های خود باشند.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1403 بروزرسانی: 27 شهریور 1403 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2256

به "حاشیه های نمایشگر گلکسی S25 اولترا باریک تر از آیفون 16 پرو مکس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه های نمایشگر گلکسی S25 اولترا باریک تر از آیفون 16 پرو مکس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید