جلسه شکوری با مربیان و مدیران آموزشگاه پرسپولیس

به گزارش آسمان فارس، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با مربیان و مدیران آموزشگاه این باشگاه جلسه ای برگزار کرد.

جلسه شکوری با مربیان و مدیران آموزشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، امروز دوشنبه مربیان و سرپرستان تیم های پایه پرسپولیس همراه با محمد پنجعلی، مدیر آموزشگاه فوتبال پرسپولیس، با ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه نشست و گفتگوی صمیمانه ای داشتند تا ضمن اطلاع از برنامه های باشگاه در این حوزه، به بیان نقطه نظرات و مسائل مربوط به تیم های خود بپردازند.

در جریان این نشست یکی از مهمترین دغدغه های مطرح شده این بود که تیم های پایه پرسپولیس با توجه به اجرای دستورالعمل هیئت فوتبال برای همه تیم ها، مجبور به لغو تمرینات خود شده اند و این در حالی است که بیشتر تیم های به صورت مخفیانه و بر خلاف مقررات اعلامی، در حال اجرا تمرینات خود هستند و این مساله می تواند با آغاز رقابت ها، باعث ایجاد شرایط نابرابر گردد.

مربیان و مدیران رده پایه پرسپولیس همچنین در صحبت های خود با ابراهیم شکوری به مسایلی چون امور قراردادها، زمین تمرین و دیگر امکانات مورد احتیاج پرداختند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس هم با تاکید بر این که فوتبال پایه از امور مورد توجه وی و مدیرعامل باشگاه است، قول داد با انتقال مسایل و اخذ تصمیم های مورد احتیاج، نسبت به کاهش مسائل و کمبودهای موجود تا حد توان اقدام گردد.

در خاتمه جلسه، مربیان و پیشکسوتان پرسپولیس عکسی به یادگار گرفتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1333

به "جلسه شکوری با مربیان و مدیران آموزشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه شکوری با مربیان و مدیران آموزشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید